Vrouwen vinden het leven te saai

Discussion in 'De lounge' started by La Palma, Nov 12, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Mijn leven is saai

1. Ja inderdaad. Super saai

2. Nee, helemaal niet

3. Soms wel, soms niet

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. La Palma

La Palma Fanatiek lid

May 24, 2010
    2,721
    2
    0
    NULL
    NULL
  2. Within

Within Niet meer actief

Nou, alles behalve saai!

Denk dat het pas echt saai word als alles gesetteld is enz.

3. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

voor mij nu wel (fulltime thuis door ziekte) maar voorheen niet hoor.

4. anja89

anja89 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    3,101
    0
    0
    Noord Holland
    Op het moment vind ik het soms wel tegenvallen, ja.
    Zit werkeloos thuis en kan ook niet zoveel vanwege BI.
    Maar normaal gesproken vind ik het leven helemaal niet saai hoor, het is maar net wat je er zelf van maakt.

5. NooNoo

NooNoo VIP lid

Jul 18, 2010
    5,422
    1
    0
    Nou inderdaad, ik wilde net zeggen: daar ben je toch zeker zelf bij?
    Oke, door ziekte o.i.d. wordt het een ander verhaal maar dat wordt vast niet bedoeld met het artikel?

Ik vind mijn leven niet saai in elk geval. Ik heb een leuke baan, een nóg leukere vent waar ik onlangs mee ben getrouwd, we krijgen als alles goed gaat volgend jaar mei een kindje en ook al was dat niet zo, dan zocht ik m'n uitdaging wel ergens anders.
    Ik hou ontzettend van reizen alleen een beetje jammer dat de portemonnee het niet altijd toe laat haha!
    Sleur, je bent er zelf bij en je kunt er ook zelf wat aan doen ... vind ik ;)

Maar goed, misschien heb ik nog wel makkelijk praten nu.
    toevallig gisteren bij de fysiotherapeut geweest en daar geconstateerd dat ik ook al last heb van bekkenklachten. Ik weet niet hoe het verder zal gaan, hoop dat ik er niet meer last van zal krijgen maar de gedachte dat ik misschien eerder thuis kom te zitten dan de bedoeling is maakt me ook wel lichtelijk gek hoor :)

6. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Ik heb geklikt op heel erg saai. Maar dat is niet altijd, maar wel het laatste jaar. Door een burn out zit ik thuis, wil ik wel van alles maar lukt het gewoon niet. Door het thuis zitten lijken de dagen op elkaar, en heb ik het huishouden ook wel eens gezien. Maar ik schat in, dat ik over een tijdje weer van het leven geniet. Althans dat hoop ik.

7. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    Soms wel, soms niet.
    Ik heb een hele leuk dochter, een leuk sociaal leven en een leuke baan, maar sommige avonden als ik alleen op de bank zit als mijn dochter op bed zit kan het wel ontzettend saai zijn! (alleenstaande moeder)

8. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

Aug 7, 2009
    2,204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Totaal geen saai leventje ;), eerder wat te druk en onvoorspelbaar. Maar geniet er met volle teugen van. Houd ziet zo van saai..

Alhoewel, we nu met 2 kids wel enorm burgerlijk zijn geworden maar dat vind ik niet saai ;)

9. youngmom

youngmom Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    Nou met 2 actieve peuters en 2 ukkies onderweg is het leven alles behalve saai hoor! :D
    Momenteel misschien wel omdat ik al 4 weken in het ziekenhuis lig maar voor de rest nog nooit 'last' gehad van een saai leven hoor ;)

10. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Voor mijn doen is mijn leven niet saai, vind mezelf ook niet saai.
    Maar als ik de avonturen soms van anderen hoor denk ik welleen pff wat ben ik dan saai zeg.

11. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Ik denkt dat je daar echt zelf bij bent (of het moet saai zijn, door iets wat buiten je macht ligt, zoals ziek thuis zijn)

Het is maar net hoe je in het leven staat, en wat je ervan maakt..
    Ik vind mijn leven totaal niet saai..
    We hebben op zich best wel een groot sociaal netwerk, waardoor we altijd veel dingen te doen hebben.. Daarnaast werkt mijn vriend in de horeca, en is dus negen van de tien keer s'avonds weg, ik geniet dus echt van onze burgelijke momenten van samen op de bank met een wijntje en een filmpje, dan neem je het samen zijn ook niet voor lief.. Dat burgelijke vind ik dus echt totaal niet saai.. En ik geniet enorm van mijn kleine man en daarnaast heb ik heerlijk werk..

Life is what you make of it.. ;)

12. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Ik heb gekozen voor, soms wel en soms niet.

Ik geniet van mijn man en mijn zoon, we hebben onlangs mijn droomhuis gekocht waar we vanaf 1 februari in gaan wonen en ik heb voor een baan van 24 uur toch nog een interessante functie waar ik mijn ei in kwijt kan.

Toch mis ik soms de spanning, in het artikel staat wel goed omschreven wat je soms kunt missen. Het onverwacht ergens heen gaan, of tot in de late uurtjes dansen, stappen en flirten... Kijken hoe je nog in de markt ligt of dat je alleen nog maar moeder bent en blij mag zijn dat je een vent aan de haak hebt kunnen slaan. Die onzekerheid is er weleens bij mij.

Maar ik had geen ander leven gewild en ik denk inderdaad dat je het zelf moet doen.

13. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Da's dus reden nummer één voor mij om te blijven werken! En uiteraard ervoor te zorgen dat mijn werk ook uitdagend blijft.

Het gaat overigens om Britse vrouwen. Lekker kort door de bocht weer, die titel op nu.nl
    Allemaal dingen waar je wat aan kunt doen.

14. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

soms kan het leven eventjes saai zijn, maar over het algemeen niet hoor!

15. Chillin

Chillin VIP lid

Mar 22, 2007
    68,715
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Supersaai ja,zit ziek thuis,woon op een kamer.Het enige wat nu leuk is,is mijn opleiding en mijn dochter voorbereiden op het voortgezet onderwijs.

16. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

Aug 11, 2008
    1,477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Saai is een relatief begrip natuurlijk. De één kan beslist niet zonder structuur en regelmaat en vindt dat enorm belangrijk terwijl de ander niet zonder een bepaalde spanning, onvoorspelbaarheid en chaos door het leven gaat.
    Het is maar net wat je er zelf van maakt.
    Ik vind mijn leven allesbehalve saai, we doen leuke dingen samen, nemen de tijd voor elkaar en ook voor onze vrienden, hebben een fijn gezin met straks een kindje van ons samen en het zoontje van m'n vriend en een stel huisdieren. Verder hebben we allebei een leuke baan waar de spanning niet echt vanaf druipt, maar die wel leuk genoeg is om een voldaan gevoel van over te houden.
    Reizen doen we niet veel, maar we hebben allebei een huwelijk achter de rug waarin we dat wel deden en dat hebben we dus beide wel gezien. Misschien dat we dat ooit weer eens gaan doen, maar andere dingen vinden we nu belangrijker.
    Uitgaan en stappen doen we zo nu en dan, maar niet meer ieder weekend zoals voorheen.
    Het is een combinatie van factoren, bijvoorbeeld je leeftijd, gezinssituatie, je werk en je sociale leven.
    Als je jonger bent en nog geen kinderen hebt zul je vaker voor wat meer avontuur gaan, maar op een gegeven moment is die fase ook weer voorbij en vind je al heel veel voldoening in samen op de bank een filmpje kijken als de kinderen in bed liggen.

Share This Page