Hey hallo allemaal, zal me ook even voorstellen..

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Viona, 20 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Hey hallo allemaal,
    ik had al enkele berichten achtergelaten, maar nog helemaal niet voorgesteld :oops:

In september was ik gestopt met de pil, in mijn achterhoofd ook zo van nou het kan ook wat langer duren doordat nog de pil niet helemaal uitgewerkt is.
    En ik werd maar niet ongesteld, na vier weken test doen: negatief
    Week later test doen: negatief
    En maar niet ongesteld, de week erna durfde ik niet, anders weer teleurgesteld, nou eindelijk die week erna had zo het gevoel dat het wel zo moest zijn. Ik na mijn werk trillend die test gepakt, test gedaan en bijna direct was het: POSITIEF! Natuurlijk nog een test gedaan..haha voor het zekere..

Het was dus in ene keer raak.
    Bij de eerste echo wis ik nog niet hoever ik was, rekenen en vanuit gaan van je laatste menstruatie dacht ik zo van 11 weken. Maar het was 9 weken. Heb dus 2 weken later pas een eisprong gehad. Al dat geklooi met testers voor niets geweest..maar ik was superblij!
    Ik ben 5jun. uitgerekend!

Van kwaaltjes heb ik niet enorm last van, alleen nu is het vervelendste is die maagzuur die vaak naar boven komt..bah..je voelt je gelijk een stuk minder lekker. En o ja die vergeetachtigheid is best wel vervelend..hihi..

Inmiddels ben ik al enkele keren naar de verloskundige geweest: alles gaat goed! Het hartje klopt lekker door!

Af en toe krijg je echt van die irriterende vragen 'was het wel gepland?" 'Zo jong?"
    Omdat ik 21 ben en mijn vriend 22.
    Nou het was hartstikke gepland! Maar ja, dat soort dingen hou je waarschijnlijk als je jong graag een kind wil.

Mijn 20 weken echo heb ik di. 16jan. gehad: nou alles was helemaal goed, qua lengte precies op schema.
    En het wordt een...........MEISJE!

We zijn al druk bezig met een naam zoeken, best moeilijk, je wilt natuurlijk de perfecte naam voor je kleine.

Het leukste is dat mijn buik al opvalt en dat mensen het gelijk zien. Ik ben echt supertrots op mijn buik!

Ik weet even niet wat ik nog meer kan neerzetten..als er vragen zijn..kom maar op! :D

Groetjes Viona

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hoi Viona topper een meisje! Geniet er lekker van en te jong? Neuh hoor vind ik niet. Wij vonden een meisjes naam bedenken makkelijker dan een jongensnaam, en jullie?

3. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Nou ik heb heel vaak van als ik een jongensnaam zie van daar hoef ik niet eens over te twijfelen.
    Maar bij meisesnamen..poeh!..dat vind ik juist wel moeilijk.
    Denk ook wel omdat ik nu een meisje krijg..dat ik er ook er veel meer over na ga denken..
    is het wel een mooie naam..
    kan je het niet afkorten..
    is het ook niet een jongensnaam..
    pas het ook wel bij ons..
    Ik ga echt over alles nadenken.

Ik kijk tot nu toe alleen op internet voor namen, maar ik ga denk toch ook wel zo'n boekje halen met babynamen. Misschien is dat wel heel anders.. :(

Groetjes Viona

4. ramona85

ramona85 Actief lid

9 jan 2007
    211
    0
    0
    verzorgende
    groenlo
    hoi..gefeliciteerd met je zwangerschap..

5. puppie

puppie Lid

17 jan 2007
    93
    0
    0
    Gefeliciteerd met je zwangerschap, en te jong dat vind ik niet denk dat je zelf het beste weet welke leeftijd bij je past om ouders te worden!

6. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Welkom

7. Sandra77

Sandra77 Lid

19 jan 2007
    22
    0
    0
    Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap.

8. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Welkom en geniet maar lekker van je zwangerschap. Ik hoop 5 juni weer tante te worden voor de 4e keer.

9. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Van harte gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina