Dat heb je toch alleen maar eerste dag ofzo? Ik bedoel niet gelijk de eerste dagen, maar een paar dagen/weken later
Het eerste wat ik wilde na de bevalling was mijn moeder bellen en mijn lukie lekker knuffelen. Ook ik wilde graag douchen, maar na 5 minuten ging ik al onderuit (bloedverlies), dus dames pas op! Ook ik had me van alles voorgenomen. Ik ga dit eten en dat eten. Het ging allemaal anders. Ze hebben bij mij de eerste drie weken het eten naar binnen moeten stampen. Ik wilde niks en had ook nergens trek in. Heb eigenlijk geen eens een beschuit met muisjes op. Ook de chocolade repen in de kast bleven onaangeraakt, door mij. Best een raar iets als je zo verslaafd bent aan choco. resultaat was wel dat ik in die drie weken zo'n 24 kilo kwijt raakte. Na de bevalling was ik er direct 12 kwijt hoor dus schrik niet. Helaas voor de kilo's is het wel weer goedgekomen met mijn eetlust. Zo zie je maar je kunt je vanalles voornemen, maar bij mij ging het dus effe anders. Liefs Liselotte
Colostrum heb je volgens mij de eerste 5 dagen, daarna gaat het over naar "gewone" moedermelk. En tuurlijk kan je een keertje afkolven als je een glaasje wilt drinken, maar kolf dan wel van te voren een klein voorraadje, anders heeft je kindje geen eten als jij zelf niet kan voeden i.v.m de alcohol. En Runner, ik ben een leek hoor, maar wordt champagne ook niet beter als je hem langer laat staan?
het eerste wat ik hoopte te doen, was genieten van mijn zoontje. Hem lekker in mijn armen houden en genieten. Helaas is dit helemaal anders gelopen. Ik ben om 9.19u bevallen en ik hem mijn mannetje om 13.00u pas in mijn armen gekregen. Omdat hij niet ademde hebben ze hem meteen meegenomen en in een couveuse gelegd. Wat heb ik die eerste momenten gemist Dat zijn momenten die krijg je nooit meer terug, dus als ik een tip mag geven geniet van het eerste moment dat je je kindje in je armen hebt
wat ik wou doen was douchen! Verder was er niets dat ik heb gelaten tijdens mijn zwangerschap..dus ik had ook niet specifiek ergens trek in.. (nee hoor ik at en dronk het niet gewoon tijdens mijn zwangerschap..ik at en dronk het sowiezo niet )
paprika, daar heb ik ook geen verstand van hoor, hahaha. wij vonden het iig een mooi moment op de fles te ontkurken.
Je mag gewoon filet-american hoor als je bv geeft... je mag eigenlijk alles behalve roken en drinken (1 glas bier doet er 3u over om af te breken) Ik wou alleen maar in bed liggen met mn kind op me... verder had ik erg veel dorst na de bevalling en toen ik trek kreeg at ik alles wat los en vast zat. De dag na de bevalling kreeg ik een lekker broodje filet-american
Ik had zoooo'n zin in cola he.. echt heb na de bevalling een aantal weken liters cola gehad.. ha ha had dat zo gemist, mocht het door de suiker niet hebben maar kon het ook niet verdragen kreeg onwijs veel zuurbrand ervan.
Eerst genieten van je kindje en daarna lekker douchen. Eigenlijk heb ik niets bijzonders gedaan. Nou ja dag na de bevalling rabarber gegeten. hier info over roken en drinken tijdens bv.
heeeeeel lang slapen dat had ik gemist door al die nachten beneden zitten met maagzuur. ik lag in het ziekenhuis dus 1e nachten kon dat nog. thuis niet meer om de 3 uur voeden.
Ik krijg 8 uur na de bevalling nog een keer antibiotica toegediend, daardoor moet het infuus zo lang blijven zitten. Douchen lijkt mij ook herlijk, maar hoe ik dat moet doen met dat infuus, geen idee..
Ik kon tijdens mijn zwangerschap zoooo uitkijken naar de tijd dat ik weer zonder na te denken als een gek kon opspringen van de bank en te rennen! En normaal sex hebben...mmm dat was ook een verademing..maar beiden is niet direct na de bevalling hahahahahahah Douchen en slapen! Ja en na 1 dag had ik mijn lekkere argetijnse steak op! kus miek
Waar zal ik beginnen? - heerlijk eten: vooraf carpaccio, dan een biefstukje en een lekker wijntje erbij. De dag erop heerlijk sushi en sashimi eten. - weer éindelijk op mijn paarden kunnen rijden, dat mis ik nu al een jaar... - sporten in het algemeen - weer eens de deur uit. Ik zit al vanaf week 9 thuis, erg frustie als iedereen overal heen kan en jij zit aan huis/bed gekluisterd. Vast nog wel veel meer dingen, maar dit is tot op heden wel het meest primair .
Ik wilde weer lekker op de buik slapen, alleen wilde dat niet zo goed de eerste nacht Ik wilde wijn drinken, toen het weer mocht hoefde ik het niet.. Mijn eigen kleren weer aan, nieuwe kleren kopen.. Wilde me weer mijzelf voelen.. Ik wilde zoveel, alleen viel er veel in het water omdat je alleen nog maar oog hebt voor de kleine.. hihi