Dit is Sietse zijn eerste fruit hap. Dit kreeg hij toen hij bijna 4 maanden oud was,hij keek ons de laatste dagen daarvoor de lepel uit de mond,en zat telkens te smakken als wij zaten te eten. Bekijk bijlage 146339
leuke fotoos! Wij begonnen ook met 4 mnd al en tot op heden heb ik nog steeds een hele goede eter. Dit is met 4 mnd en 10 dagen ongeveer
En als toetje een waterijsje, zelf gemaakt van vers fruit. Deze heeft ie niet echt opgegeten hoor, waren vooral een paar likjes.
Volgens mij waren deze van banaan en peer. door elkaar heen geprakt en dat in zo'n ijsvormpje gedaan van blokker. Maar volgens mij kun je er ook wel gewoon een kant en klaar fruithapje in doen hoor.
Wat leuk! Super foto's! Ik ben ook zo benieuwd! Wij proberen te wachten tot 6 maand (als hij het volhoudt met de max aan flessen nu). Wat grappig dat er zo verschillend gereageerd wordt op wanneer bijvoeding geven. Hier op het cb zeiden ze dat ik met 4 maand wel mocht beginnen.. ?? Ik wilde sowieso wachten tot 6 maand, dus daar heb ik niet som uit gedaan. @Patjuh 2010: Fijne slabs he? lekker lang!
Tja, die tijd om te beginnen blijft volgens mij een discussie... Wij hebben ook de eerste 6 maanden alleen BV gegeven hier! Maar nog niet zo lang geleden bleek uit nieuw onderzoek dat je toch weer het beste met 4 maanden kan starten met bijvoeding, tja.. Wat nou het beste is, niemand die het precies weet denk ik! Toen ik klein was kreeg ik al liga met banaan + sinaasappelsap toen ik 10 weken was of zo (vlgs mijn moeder), is ook goed gekomen, haha... als er nou veel allergiën in de familie zitten is dat misschien een ander verhaal! Goed idee trouwens van die ijsjes... Hier nog een van ons lekkere meisje:
Haha Geweldige foto weer!!! Jah wat een gezeur als je het gegeven heb en je kindje heeft er onwijs last van dan stop je toch weer gewoon en wacht je nog een paar weken
Whahahaha! Wat heb je toch een geweldig kindje! Zo'n mooi mannetje! Ik kom hem volgens mij bij wel emer foto topics tegen.. Echt heel gaaf al die foto's..! Binnenkort mogen/gaan wij ook beginnen!
Haha thx Jois klopt hij komt bij meer topics voorbij het is ook zo leuk om foto's te maken Ben benieuwd hoe bij jou het eerste hapje eruit ziet