Deze wil ik even delen hoor. Vanavond tijdens het eten: M: mmmmmm, het is echt heerlijk! Ik: ja hè, ik wou het net zeggen. M: maar mama, ik vind het zo lief dat jij altijd zo'n lekkere dingen voor mij maakt. Ik: ja lieverd, dat doe ik omdat ik van jou hou. M: en ik vind het ook zo lief dat jij altijd zo veel dingen voor mij doet. Geweldig toch!
Leuk he! Zijn van die bijzonder momentjes! Ik smelt altijd als ze van het kdv binnen komt van heb je gemist mama. Of als oma komt van oma ik heb je zo gemist en gaat dan om oma haar nek hangen. Of als papa er is van papa ik heb je zo gemist. En dan zit ik er naast krijg ik geen kus dan zegt ze nee die zijn op! En krijgt vader nog een kus en nog een en nog een kijkt mij aan met een blik van zo jij krijgt er echt geen een haha. Heerlijk die kinderen.
Mijn zoon kwam laatst bij me staan. Mama ik vind jou lief Nu smelt ik omdat ik na 2 dagen buikgriep eindelijk weer met mijn pasgeboren zoontje kan knuffelen
Aaaww wat schattig Ik vraag als hij naar bed gaat altijd of hij genoeg zoentjes heeft gehad overdag, de laatste tijd geeft hij altijd als antwoord 'more kisses!!' zo schattig