Het ego van de man

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Phedre, 2 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Gelukkig weet ik er inderdaad niet teveel vanaf maar vergis je niet hoor. Denk dat mannetjes wel onderschat worden... Ik heb ook toen ik even tijd had op school en goed privé zat de nodige research gedaan op internet en medische encyclopedie van Verzorging en Verpleging. Dit is trouwens de afdeling waar ik bij werk. Best prachtige constructie daar onderin!

2. Shelly

Shelly Actief lid

23 nov 2006
    238
    0
    0
    Rotterdam
    bij ons was het de 2e ronde raak, vriendlief was zó trots opzichzelf, dat hij heeft geroepen; stuur alle vrouwtjes die niet zwanger worden maar naar mij!
    grrrrrrrr..... ik heb hem even haarfijn uitgelegd dat dat zo niet ging!

hij heeft het daarna ook niet meer geroepen, maar stiekum vond ik het wel schattig, dat hij zo trots op zijn zaadjes kon zijn, haha

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Mijn vriend roept ook altijd dat hij guerillazaad heeft :rolleyes:
    heb hem laatst dat filmpje laten zien wat hier op het forum ergens stond, een tekenfilmpje in het engels over hoe de bevruchting plaatsvind, sindsdien is hij wel iets nuchterder...

4. bono

bono Actief lid

9 nov 2006
    107
    0
    0
    produktiemedewerker
    kampen
    die van mij zei ook dat het in een keer raak zou zijn en dat hij supperzaad :) had en kijk ons we zitten in ronde 14 :cry: maar zijn zaad is 3 mnd geleden getest en die is goed dus zijn ego is weer hersteld
    maar ik ben wel blij dat hij nu niet roept dat het aan mij ligt dat is nog niet onderzocht hoor dus maar je ziet het zo gebeuren
    ik heb het ook wel met hem er over gehad zijn mening is en dat vind ik ook,dat je niet moet gaan roepen of het nou gein is of gemeend dat het de een z"n schuld is of dat van de ander

gr bono

5. Niet meer actief

Op dit moment kunnen mannetje en ik nog grappen. Hij: 'word nou eens zwanger, muts' en ik als antwoord: 'schiet dan eens raak, eikel!'

We beseffen beide dat het nú nog grappig is, in ronde 4, maar we weten dondersgoed dat het ook anders kan...

6. Michelle20

Michelle20 Actief lid

3 jan 2007
    455
    0
    0
    Fulltime moeder
    Hilversum
    hahah dat zei mijn vriend ook..... ennnn hij had gelijk! 1e keer raak haha....

7. Niet meer actief

Mijn man was er ook van overtuigd. De keer dat Astrid verwekt werd ging het ook heel romantisch..

zo van
    "Kom gup, we gaan naar bed, we gaan ff lekker sexen...vandaag schiet ik raak" Ehm.. en dat bleek ook zo te zijn!

8. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    Gisterenavond vertelde ik mijn mannetje dat alle mannen het zelfde zijn. Ze denken allemaal dat ze superzaad hebben. Verschijnt er een hele grote grijns op zijn gezicht zegt hij dat heb ik toch ook (eerste ronde raak)

9. Niet meer actief

Ik hou me maar ff stil....

Wacht wel af of mijn dromen over 3ling daadwerkelijk uitkomen!
    Als dat zo is dan post ik hier zeker nog wel een berichtje

10. Niet meer actief

Hou m'n hart vast. Zullen we eerst maar gewoon ééntje proberen?

11. Linda76

Linda76 Actief lid

4 jun 2006
    377
    0
    0
    Haha ik herken het ook wel ja :) die van mij heeft ook heel speciaal zaad, namelijk het soort zaad waar alleen jongetjes "uit komen" én die bovendien ook nog geboren zullen worden als Ajaxfan! :D

12. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Hihi wat grappig al die ego's...

Dat had mijn mannetje helemaal niet, die had het idee dat we in ieder geval een half jaar bezig zouden zijn terwijl ik dacht dat ik erg snel zwanger zou zijn (ik heb een erg vruchtbare familie die in ronde 1 zwanger wordt e.d)

Uiteindelijk heb ik gelijk gekregen en waren we in ronde 2 zwanger :)

13. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Ik heb een zwager met zo'n grote mond! Hij riep altijd: "die van mij hebben Nikies aan!" Het duurde alleen uiteindelijk 14 maanden voordat mijn schoonzusje in verwachting raakte.

Je begrijpt... die grote mond was snel over!

14. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Mijn man denkt ook dat het in de eerste ronde raak zal zijn. We zullen zien.

15. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    nope niet herkenbaar hier.. mijn man heeft dit nog nooit geroepen of iets over gezegt. we zien wel waar het avontuur eindigd hebben we gezegt tegen elkaar.. en helaas in de mmm met verminderde zaadkwaliteit.

hij voelt zich ook niet minder daardoor! dat vind ik pas echt knap!

16. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    dat vind ik ook. de meeste mannen die ik ken hebben echt een ego reikende tot aan de maan!

17. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik was mega bang dat hij erg geraakt zou zijn hierdoor, maar hij bleef sterk! ben erg trots op hem.

18. Aurelie

Aurelie Bekend lid

31 jan 2007
    500
    1
    0
    teamleader
    Brabant
    Nou door het lezen van al die reacties op het "feit"dat mannen denken dat zij superzaad hebben, begrijp ik mijn vent wel beter. Hij beschikt niet over superzaad, maar wil dit vooral niet aan de buitenwereld vertellen. Ik heb het daar soms wel moeilijk mee. We zitten tenslotte niks voor niks in de medische molen, maar als ik lees hoe ver het mannelijke ego bij een groot deel van jullie mannen reikt, snap ik mijn vent wel beter en vind ik het iets makkelijker om in onze vriendenkring net te doen of wij nog geen besluit hebben genomen over wel of geen kinderen nemen. Ik snap dat niet iedere man het even serieus bedoelt, maar het zegt wel iets over het mannelijke ego. Laat het straks voor onze vrienden een leuke verrassing zijn wanneer we zwanger zijn wanneer dit ook gebeurt. En ik hoop natuurlijk dat dit een keer gaat gebeuren, we zijn namelijk al een tijdje bezig. Een kindje maken doe gelukkig altijd nog met z'n 2'en! ;)

groeten, Aurelie

19. Phedre

Phedre Lid

27 feb 2007
    67
    0
    0
    Gelderland
    Die van mij bedoelt het vaak ook niet zo serieus. Hij maakt dan ook van alles een grapje, maar er zal toch wel ergens een kern van waarheid inzitten.
    Ben benieuwd wat de reactie zal zijn als ik inderdaad niet zwanger blijk... en de kans dat het de eerste ronde raak is... :(:
    We merken het vanzelf over ruim een week.

Het blijft in elk geval interessant de verschillen ook hierin tussen man en vrouw.

20. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Mijn hubbie maakt ook wel eens grapjes over zijn superzaad. Aan de andere kant hebben we ook serieus gepraat over wat nu als het niet zo goed gaat....? Toch stiekum ben ik bang dat het bij ons niet zo makkelijk zal gaan en ik denk ook dat dat aan mij ligt. Wel heb ik al eens laten vallen dat het zaad van de man altijd eerst gecheckt wordt, omdat dat makkeklijker is.
    Dat is toch wel wat met mannen he? Diep van binnen weten ze vast dat het ook aan hun kan liggen, maar toch moeten ze pochen over hun "superzaad".

Deel Deze Pagina