Hallo, Ik zou graag een tattoo willen dat symbool staat voor mijn dochtertjes. Weten jullie nog iets leuks? Of word het toch hun beide namen? Maar wat is een leuke plek om dat te doen? Help...........
ik lees mee ! ik wil ook graag een tattoo, zelf wou ik hem eerst op mijn voet... een soort "sierslinger" en en dan met de initialen van de kinderen erin verwerkt, maar dan kan ik in de zomer alleen maar ballerina's aan omdat anders zo'n band over de helft van de tattoo gaat en dat vind ik niet mooi, dus ik die valt af. ik denk dat hij nu op de achterkant van mijn voet komt naast mijn enkel boven mij hak (moeilijk uit te leggen) maar een slinger gaat nu niet... dus ik ben nog even aan het denken wat ik dan ga doen.
Als we zeker weten dat er geen kindjes meer bijkomen, komt er een kleine bloem met de eerste letters van mijn kindjes, op mijn onderbuik (links of rechts, weet ik nog niet zeker). Omdat ik ze daar gedragen heb en ze daar gegroeid zijn vind ik dat heel mooi symbolisch.
Ik heb de namen van mn kinderen met wat bloemen op mn rug. Mn rug kan ik goed bedekken en die huid daar rekt niet zo uit bij het ouder worden als bijv een buik, borst of been. Zit zelf nog te denken aan mn pols, vind ik een mooi, vrouwelijk plekje, maar om daar nu WEER de namen van mn kids te plaatsen.... maar wat dan wel ;-P
Op mijn onderrug heb ik al een grote tattoo, 2 dolfijnen met tribals. pols en voet is idd ook leuk. Hebben jullie ook foto's zodat ik ze kan bekijken?
Ik nog geen foto's want zal nog wat jaartjes duren voor ik deze ga laten zetten. Wil eerst nog 2 (of misschien zelfs 3) kindjes erbij En die ik wel heb, op mijn voeten, heb ik geen foto's meer van.
Ik wil als ons gezin compleet is... Spenen het aantal van de kids dan (denk 3) Ennn... Daarbij dan de letters! Denk ik!! Deze tattoo wil ik boven op mijn rug! Net onder rand van shirt!