Wat kon het zijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Magda, 20 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magda

Magda Bekend lid

29 mei 2012
    524
    28
    28
    Hallo , gisteren zat ik samen met mijn man op de bank tv te kijken ineens kreeg ik erge buikpijn. Het was helemaal onderin in mijn buik en stralde naar mijn onderrug en billen. Dat heb ik nog nooit gevoeld en toen ik probeerde te bewegen voelde ik ook enorme steken. Het deed zo pijn dat ik niet eens kon praten. Het duurde bij elkaar 15 minuten en toen zakte het langzaam. Heb het niet meer gehad sinds gisteren. Weet iemand wat het kon zijn? Ik heb ons meisje daarna wel gevoeld dus hoop dat het niks ernstig was. Maandag moet ik weer op controle naar de gyn maar zit er toch wel beetje mee in mijn maag. Mocht iemand het herkennen dan hoor ik het graag! Groetjes

2. Intense

Intense Actief lid

11 sep 2012
    302
    0
    0
    Overijssel
    Ik herken het niet, maar vroeg me af of dit jullie eerste kindje is én of de baby al was/is ingedaald.

3. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Heb ik ook weleens gehad.
    Heb toen de vk gebeld en die adviseerde om in bad te gaan liggen, toen is het wel gezakt.
    Toch wel iets van bandenpijn of opreking van iets.
    Als je je zorgen maakt of vragen hebt gewoon bellen met het ziekenhuis daar kunnen ze je altijd wel duidelijkheid geven.

4. Misschien indalingsweeen als je kindje nog niet ingedaald was. Kunnen behoorlijk pijnlijk zijn.

5. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb het ook gehad bij D, ook ong. een kwartier, kon ff niets, dacht ook aan bandenpijn, heb het 1 keer gehad.

6. Magda

Magda Bekend lid

29 mei 2012
    524
    28
    28
    Het is idd ons eerste baby. Kan ze dan al bij 30 weken indalen?

7. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Dat kan zeker! Hier bij 30 weken ook al ingedaald en zit er nog steeds :D

Denk ook dat het indalingsweeen zijn geweest.

8. Magda

Magda Bekend lid

29 mei 2012
    524
    28
    28
    ohh dan zou het misschien echt kunnen,want het deed echt behoorlijk pijn, veel meer dan gewone bandenpijn. Pfff dan wil ik niet weten hoeveel pijn bevalling doet:)

9. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    Bandenpijn kan echt heel fel zijn en per keer in hevigheid schelen. Ik had er rond de 30 weken ook heel veel last van.

10. prachtigwonder

prachtigwonder Niet meer actief

ik heb het ook weleens. en dan denk ik waar komt dat zo ineens vandaan.. volgens mijn vk kan het zijn dat een kindje tegen een zenuw of iets is gaan aanleggen en dat je lichaam dan soort blokkeert en dat dat de pijn veroorzaakt. ( alhoewel ik dit zelf niet denk )
    maar is mogelijk.
    ik heb soms echt het gevoel van weeen maarja die duren niet zo lang dus dat is uitgesloten. het enige wat ik me kan bedenken is dat ik een verkeerde houding heb aangenomen waardoor er pijn ontstaat. net zoals je weleens wakker word en je nek niet kan draaien van de pijn..
    alleen dan voelt dit voor mij als hevige mentrusatiepijn.

11. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Dat had ik afgelopen vrijdag... De krampen die ik had kwam puur doordat de beeb verder was ingedaald...

12. Magda

Magda Bekend lid

29 mei 2012
    524
    28
    28
    Net terug van het ziekenhuis. Baby is idd ingedald dus daar kwam die pijn vandaan:) Voor de rest was het op zich wel goed alleen mijn suiker was weer te hoog dus morgen weer die vieze drankje drinken en kijken of ik toch geen suiker heb. Hoop het niet:(

Deel Deze Pagina