Het einde komt in zicht!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Natasja25, 25 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja25

Natasja25 Actief lid

3 okt 2011
    153
    0
    0
    Curacao
    Hai dames,

Voor mij komt eindelijk het einde in zicht. Niet dat ik een hele zware moeilijke zwangerschap heb gehad en nog steeds niet heb. Maar ik ben zo blij dat het bijna voorbij is. Kan niet wachten tot ik de kleine straks in mijn armen heb.

Iedereen zegt tegen mij geniet er nou nog maar van nu kan het en straks ga je zeker je buik missen! Ik kan het me bijna niet voorstellen dat ik die buik ga missen. Straks eindelijk weer op mijn buik slapen! Mijn voeten weer kunnen zien. Normaal bukken als je iets moet oppakken! Nog ongeveer 7 weekjes! :D

Hoe denken jullie hier over?

2. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Rond jouw termijn wilde ik nog niet bevallen en werd ik zelfs verdrietig als ik eraan dacht dat mijn meisje straks niet meer in mijn buik zou zitten maar dat iedereen haar wil zien en vasthouden.
    Nu 4 weken verder ben ik wel aan bevallen toe en heb ik het eerlijk gezegd ook wel gehad met mijn dikke lijf haha. Ook mijn buik is nu zo groot dat ik het gevoel heb dat ie echt niet meer groter kan worden. Ik verlang weer naar mijn normale lichaam, mijn eigen kleren, niet meer elke dag pijntjes, weer gewoon naar de stad kunnen en niet na een half uur al kapot zijn, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ook ben ik zo benieuwd naar het leven met mijn dochter. Wij zijn er helemaal klaar voor!!! Aanstaande vrijdag ben ik eindelijk 37 weken en dan mag ze van mij gaan komen hoor in de 3 weken die ik dan nog te gaan heb. Heb ook weer ontzettend last van nesteldrang. Het huis moet gewoon echt helemaal schoon. Wordt tijd dat mijn kindje komt hihi

3. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Haha ik zit al echt dagen af te strepen! Ik heb nog precies 60 dagen te gaan tot 40 weken.
    Ik loop nu al lastig en ben zo kortademig als een longpatiënt

4. Natasja25

Natasja25 Actief lid

3 okt 2011
    153
    0
    0
    Curacao
    Ben ik toch niet helemaal de enige! hahaha Ja nesteldrang ik ken het! de bestelde kledingkast is nu eindelijk binnen dus ik zit mijn man al steeds te pushen om hem in elkaar te zetten zodat ik alle kleertjes etc kan gaan wassen en netjes op kan bergen :) Jaa weer lekker winkelen en dan ook daadwerkelijk kleding kunnen passen is ook een heerlijk vooruitzicht :D en dan natuurlijk de kleine mee in de wagen ;) Dat iedereen hem straks wil vasthouden vind ik nu niet echt een probleem. Ik denk dat ik straks uren naar mijn kleine mannetje kan kijken! Heerlijk lijkt mij dat.

5. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    wat herkenbaar hierboven zeg!! van mij mag onze kleine ook al wel komen....vanmorgen naar de stad geweest en dat kost dan weer de nodige energie...mis echt heerlijke stukken fietsen, mijn eigen kleren idd, weer de energie hebben om van alles te doen...

Hopelijk laat de kleine straks niet te lang op zich wachten....hoop toch wel tussen week 38 en 40 ergens te bevallen, maar ja zal je net zien he ;)

we moeten toch echt nog even geduld hebben :p

6. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Rond jouw termijn was ik eerder gewoon naar de 37 weken aan het aftellen omdat we dan "veilig" zouden zitten. Maar aan de bevalling zelf was ik nog niet aan het denken. Vond het zelfs een beetje beangstigend dat het dichterbij kwam ;).

Maar sinds die 37 weken is mijn geduld echt wel op en zeker NU ben ik er helemaal klaar voor en heb ik het wel gehad! Mijn buik zit met alles in de weg en bij het minste dat ik doe krijg ik een harde buik, dus nee mijn buik zelf ga ik niet missen. Wel het intieme gevoel en de bewegingen van ons meisje. Maar sta nu strak van ongeduld. Heb liever dat ze vandaag komt ipv morgen. Zijn zo nieuwsgierig :p.

7. Zonnig25

Zonnig25 Actief lid

13 mrt 2013
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben er nu al klaar mee haha... Ik wil de kleine vasthouden, ruiken, gewoon lekker nieuwsgierig... Heb zere benen.. buik zit in de weg ... Nog ff doorbikkelen..

8. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Hier ook eerst aan het aftellen naar de 37 weken. Maar... Sinds een paar dagen heb ik wel de gedachte dat ik het helemaal niet erg vind als de kleine ook daadwerkelijk rond die tijd komt en niet pas met 42 weken :D, want begin het ook wel een beetje zat te worden :)

9. Ickuzz

Ickuzz Actief lid

8 jun 2010
    330
    0
    0
    Bezigheid momenteel, zorgen voor mijn gezinnetje.
    Landgraaf
    +1 ook nog heel eventjes wachten, geduld raakt op! ;)

Deel Deze Pagina