Goed gedaan! Superstart voor hem. Hier wordt ook nog enthousiast gedronken. Hij wil zelfs niets anders drinken, zuigt heel goed water/thee/diksap uit een rietjesbeker, en laat het dan net zo vrolijk allemaal uit zijn mond lopen. Ik had stiekum gehoopt dat hij een beetje minder ging drinken overdag, maar meneer is eigenwijs (goh, van wie zou hij dat hebben ?)
Even een update: Ik weet sinds een weekje dat ik zwanger ben. Nou Arend volgens mij ook! Hij wil sinds eergisteren echt absoluut niet meer drinken! Zelfs de als ik hem in de 'drinkhouding' wil leggen, gaat hij protesteren. Het zal wel door de zwangerschap komen, denk ik. Hij wil de borst niet meer aanraken met zijn mond. Als hij zo doorgaat weet hij straks niet meer hoe het moet en houdt het op. Jammer, maar we hebben het jaar gehaald en misschien kunnen we nu dan eens gaan doorslapen 's nachts!
Was bij mij ook de rede van mindere productie. Gefeliciteerd met je zwangerschap en het jaar toch volgemaakt! Liefs Britt
Cookie, ik hoop voor je dat je kunt gaan doorslapen. Die paar maanden kan je vast wel gebruiken. Gefeliciteerd met je zwangerschap, en toch 1 jaar bv!
Bedankt voor jullie lieve reacties weer! Het is nu echt voorbij hoor. Arend heeft al 5 dagen niet bij me gedronken. Ik heb er hard om moeten huilen. Had ik nou maar geweten dat het toen de laatste keer zou zijn. Ik word er nog steeds verdrietig van... Het was zo mooi. Maar hij heeft het helemaal zelf aangegeven en dat is goed zo. Voor degenen die gestopt zijn: Waren jullie ook zo verdrietig?
Cookie, ik ben er ook best verdrietig om. Ik had graag langer gegeven, maar je kan ze niet dwingen hè.