Ik heb het idee dat ik de laatste dagen niet echt veel melk meer heb. Is dit slechts mijn idee of is het ook echt zo? De eerste paar minuten ligt Madlief goed te drinken, maar na 5 minuten houdt dat op en na 10 minuten valt ze in slaap. Als ik daarna nog mijn andere borst aanbied, dan drinkt ze daar nog 5 minuten van en dat is het dan. De afgelopen weken stond ik elke keer op knappen als er gevoed moest worden, maar nu heb ik dat helemaal niet meer. Ik kan me van de voeding van Jasmijn niet echt meer herinneren. Is dit slechts mijn onzekerheid of Madelief wel voldoende binnenkrijgt? Morgen ga ik haar wegen op het CB, dus dan kan ik ook zien of ze aangekomen is. Verder is ze een tevreden baby, dus als ik daar vanuit moet gaan dan krijgt ze genoeg. Het is weer even onzeker hoor, wat vervelend!
Vervelend he meis die onzerkeheid...zie mijn bericht hahaha... Maar Madelief is vast goed gegroeid en ze drinkt zo lekker rustig bij je! Ik ben benieuwd morgen hoeveel ze is aangekomen!!! Liefs je vriendinnetje
hoi hoi, misschien is de borstvoeding nu pas echt goed 'ingesteld' (stuwing voorbij enzo) en/of heeft ze nu geleerd efficienter te drinken. Mijn eerste dronk altijd maar 5 tot 10 minuten, maar kreeg in die tijd wel (ruim) voldoende binnen. Dus als ze goed gegroeid is: geniet ervan dat je geen half uur bezig bent met de voeding! Hopelijk is ze inderdaad goed gegroeid!
Ja ik ben zeker ook van Jasmijn gewend dat die minimaal 20 minuten dronk. Madelief lijkt na 5 minuten al wel verzadigd te zijn, dus ja de onzekerheid komt nu weer heel fijn naar boven. Daarnaast drinkt ze sinds gisteren wat onrustiger, zeker als ze aan mijn linkerborst drinkt dat is ze onrustig. Ze hapt hier ook moeilijker aan. Nu ben ik dat wel weer gewend van Jasmijn, maar toch is het vervelend. Ik laat morgen wel even weten hoeveel Madelief gegroeid is. Ze woog bij dag 8 3370 gram. Dat was al 120gram boven haar geboortegewicht, dus je zou zeggen dat er niks mis zou zijn met de bv.
Zit vast goed hoor. Thije ging ook ineens veel korter drinken dan ik gewend was, maar blijkbaar drinkt een baby na een tijdje gewoon veel efficienter. En je borsten zijn nu gewend aan je baby's drinkgewoonten, dus vandaar minder stuwing denk ik. Succes op het CB!