wat goed meid! Gefeliciteerd!!! Wat ik niet begrijp maar ik zal het wel niet goed hebben gelezen... mocht jij lijnen terwijl je zwanger bent? Dat zou ik ook wel willen maar ik dacht dat het niet mocht...
Aaaaaaaaaaaaaaah wat super leuk zeg!!! Wat een happy feeling... lekker genieten van al het moois meis! Knuf
f Je mag tijdens de zwangerschap gewoon afvallen, je mag niet extreem lijnen .. Mijn eetgedrag was voorheen altijd snoep, koekjes, frituurshit enzo en nu eet ik alleen maar gezond waardoor ik dus afval, zo lang je gewoon netjes je groente eet en goed op let met wat je eet is het geen probleem m af te vallen
Geweldig, gefeliciteerd! En ik vind dat behoorlijk wat kilo's voor die korte tijd. Geniet van je zwangerschap en de bruiloft in het vooruitzicht!
Gefeliciteerd met al het goed nieuws!! En zo veel afgevallen (knap hoor!!), en zwanger en trouwen, fantastisch! Geniet lekker van de voorbereidingen!!!
Wowwww wat gaaaaf!!! Kippenvel,meid van harte gefeliciteerd met je aanstaande huwelijk!!!En jullie 2e kindje!ik kan me voorstellen dat het geluk niet opkan! hahaha En je mag zeker trots op jezelf zijn!! je hebt het maar mooi gedaan!!