Wat ontzettend leuk voor je.. Een dag om niet te vergeten!! Ben erg benieuwd naar de afleveringen van SOS sonja !
Gefeliciteerd chantal, wat goed dat je zoveel bent afgevallen. Klinkt echt alsof je vandaag een geweldige dag hebt gehad.
Meid, wat een dag! Geweldig! Ik vind het echt ontzettend knap van je dat je zoveel bent afgevallen, petje af hoor! En dan ook nog ten huwelijk worden gevraagd en een 2e wondertje op komst..... Dit is absoluut jouw jaar joh! Geniet ervan!
Wat een mooie verrassing zeg! en wat leuk dat je aan het programma hebt meegedaan, ben erg benieuwd naar de aflevering!! Ben zelf ook aan het afvallen, nu 5 kg eraf, moet daar HEEL veel moeite voor doen. Bewonder het dat je zoveel bent afgevallen! Top!
Hey wat een fantastisch leuk nieuws! Van harte gefeliciteerd met jullie aanstaande huwelijk en natuurlijk met je prachtige Sonja-prestatie!
Wow! Wat een super dag moet je gehad hebben!!! Gefeliciteeerd met jullie voorgenomen huwelijk!! En ook natuurlijk dat je zoveel bent afgevallen, echt heel knap!! 2010 is echt jullie jaar
Wat schattig van je vriend Word het aanzoek uitgezonden? Gefeliciteerd met zoveel positiviteit in je leven
Ik krijg helemaal kippevel en tranen van je verhaal... Onwijs gefeliciteerd meid met alles Je hebt het verdiend na al dat keiharde zwoegen!
wat een geweldige dag heb je gehad , dag van je leven kan je zeggen is het ook gefilm toen je vriend op knieen ging helemaal ;leuk en super gefeliciteerd en zeker iets om trots op te zijn zoals je bezig bent
Heel erg gefeliciteerd ben heel blij voor je, allemaal leuke mooie dingen om je heen. En dat had je wel even verdiend ook!
Meid super gefeliciteerd! Ik ben erg blij voor je! Erg knap van je! Ben benieuwd naar de afleveringen.
Alles is opgenomen, dus ook dat ik helemaal niet door heb dat hij daar al staat en dat ik hem ineens wel zie staan en dat hij het aanzoek doet ... Ik heb staan janken niet normaal ( zal dr wel heel stom op staan ) maar ik was en ben zo intens gelukkig Nogmaals iedereen bedankt voor de felicitaties Allemaal kijken he