Oh wat gaaf!!! Krijg er helemaal kippe(n?)vel van! Wauw wat gaaf. En wat superknap van je zeg!!! Respect!!! Oh en niet te vergeten: Gefeliciteerd met jullie verloving!!! Super!
Gefeliciteerd met je verloving en het einde van Sonja Bakker!!! Heel gaaf. Ik wil het ook graag kijken moet alleen mn vriend even zover zien te krijgen hahah die vind dit soort programma;s vreselijk hihi
Sorry meis kon echt mijn mond niet houden Ik was en ben nog steeds zooooo in de wolken ... We kwamen gisteren thuis en toen was alles versiert met witte slingers en witte ballonnen en er stonden bloementjes op tafel enzo ...
Wauw wat gaaf zeg! Echt SU-PER goed dat je al zoveel bent afgevallen en ook echt heel gaaf dat je ten huwelijk bent gevraagd. Dus gefeliciteerd met beiden! Geniet lekker van je aanzoek en van alle voorbereidingen van de bruiloft, dat vond ik al "half the fun"!
Mijn God zeg, wat geweldig! 12 kilo afgevallen, een beebje in je buik EN je ventje die voor je op zijn knie gaat. Kan zo'n dag nog perfecter? Chantal, ik ben zo verschrikkelijk blij voor je. Je hebt het meer dan verdiend en houd dat fijne gevoel maar heel lang vast.8)
Aah meiske toch! Super leuk! Echt jij moet op dit moment zó gelukkig zijn! Echt leuk, het is je gelukt met de 12kilo, je mannetje die je ten huwelijk vraagt &een tweede beebje! Echt super meid! Je verdient het echt! Liefs,
Nou dat is nog eens wat je zegt: een happy end!! En het begin van iets nieuws natuurlijk, wat geweldig voor je, helemaal te gek!
Wederm iedereen bedankt voor de felicitaties en lieve woorden .. Ik hoop dat het net zo magische overkomt als dat het was ... als ik er weer aan terug denk zwijmel ik weer weg hahaha ..
wauw, wat gaaf! ik kreeg helemaal tranen bij het lezen! trouwen met de man van je dromen, 12 kilo kwijt, een lieve zoon en een baby in je buik......wat moet jij gelukkig zijn! geniet van dit gevoel