Wat hebben jullie en wat vinden jullie het makkelijkste? Ik heb nu een agenda maar merk dat ik daar minder snel inkijk dan wanneer ik dingen op de kalender zet. Een groot nadeel van kalenders is dat iedereen er op kan lezen en dat de meesten lelijk zijn. Hebben jullie tips voor een leuke?
ik heb ze beide als ik weg ben en wil zo een afspraak maken is het zo makkelijk dat ik wel kan kijken of het lukt haha kalender daar kijk je zeker meer op dan in je agenda hier dan
ik heb beide maar ik zet eigenlijk niks op de kalender en alles in de agenda. Eerder had ik nooit een angenda (alleen toen ik op school zat) maar nu ik ze gebruik kan ik niet meer zonder. Ik schrijf er ook de mijlpalen van Emma in zodat ik die later mooi neer kan zetten
Hier beide, kalender vooral voor mijn man die heeft geen agenda en vaak wel behoeft om te zien wat er die week allemaal gaat gebeuren... Vergeet hem wel eens af te stemmen maar ja... Af en toe werk ik hem helemaal bij... Maar voor onderweg en op het werk vind ik het ook wel handig een agenda te hebben...
Hier ook een kalender in de keuken sinds dit jaar, en werkt beter dan een agenda moet ik zeggen. Elke keer als ik in de keuken kom dan word ik er weer even aan herinnerd. En een agenda moet je eerst open slaan naar de juiste datum voor je ziet wat je hebt staan. Helaas inderdaad wel jammer dat de meeste kalenders lelijk zijn!
hier ook beide . kalender hebben we in Words gewoon zelf gemaakt de maand via een tabel en dan een foto van smurf erboven. Gewoon elke maand een andere pagina en een andere foto Hijis zo leuk geworden dat we meteen cadeautjes hadden voor beide oma's
Hier hangt ook een kalender in de keuken. Ideaal aangezien je dan beide kan zien wie wat wanneer moet!
Hier een weekplanner, maar dat is het ook niet helemaal.. Vorig jaar begonnen met een agenda en kalender en de kalender vond ik toch veel fijner om mee te werken. Duidelijk in een oogopslag en op een plek.
Hier ook beide. Agenda in m'n tas (als ik ergens ben en een afspraak moet maken) en een kalender in de keuken (oa voor verjaardagen en belangrijke afspraken).
hier een agenda. Had vorig jaar wel een kalender, dit jaar niet. Geen idee waarom, want ik vind een kalender handiger!
Momenteel niet, waarschijnlijk ligt er niet veel meer van dit jaar nog in de winkels. Maar ik zou er wel op letten dat je er eentje neemt waar je genoeg ruimte hebt om dingen op te zetten. Op sommige kalenders wordt het anders alsnog een onoverzichtelijk gepriegel. Ik heb een agenda en een kalender, maar ik vind die kalender toch het makkelijkst. Hij hangt boven de vuilnisbak in de keuken, dus een plek waar je dagelijk op kijkt als je iets weggooit.
Je zelf een kalender maken met eigen foto's bij bijvoorbeeld kalender foto bedrukt Zo kan het bijna overal waar je ook foto's kan bestellen! Succes!
Wij doen het digitaal. Voor ons werk hebben we wel een eigen agenda, maar voor onze gezamelijke afsrpaken gebruiken wij google calander. Heel handig. Als we een afspraak hebben krijgen we een sms of een instant mail. En ik kan het altijd opzoeken op mijn telefoon. Hij ook.
Wij hebben een agenda &kalender. Alleen de kalender kijken we nooit op en gebruiken we haast niet. De agenda wel., ik hou die netjes bij en zo weten manlief en ik precies wat wanneer staat te gebeuren!