Iemand er al eens geweest? Wij hebben een last minute,gaan er morgen heen,zitten in zo`n sta caravan. Ben een beetje huiverig eigenlijk,het is dat het zo goedkoop is.
Ach boeiend als het een beetje mottig is. Je bent er lekker ff samen uit en maakt er toch gewoon iets gezelligs van
hm,inderdaad wisselende reacties,dan zal ik het ook wel muf en oud vinden haha! nou we maken er gewoon een feestje van,en zijn toch de hele dag op pad! (zei ik om mezelf op te beuren)
bijna alle parken van de oostappen groep staan slecht aan geschreven. zijn ook regelmatig bij red mijn vakantie. ik hoop dat het allemaal meevalt en je en fijne vakantie hebt!
wij zijn pas nog bij het blauwe meer geweest is van hetzelfde nee het is geen 5sterren camping maar was een mooi park midden in de natuur het is echt het camping idee ik vond het daar gezellig we hadden ook een stacaravan laat het op je af komen zal vast mee vallen iedereen heeft altijd wel iets te zeuren en dat lees je de meeste positieve dingen niet
Zo we zijn weer thuis. Het was hartstikke leuk! De sta caravan die wij hadden (comfort home) was redelijk schoon,wel klein en oud maar goed je kan er leven. De camping/park was gezellig,was veel te doen voor kinderen. Het buiten zwembad was uiteraard dicht maar wel heel leuk in de zomer. Toch vind ik het nog duur voor wat je krijgt. De omgeving is echt super mooi en je rijdt zo naar duitsland en er is genoeg te beleven. Ik geef het een 7.
Wij zijn ook net terug van t blauwe meer, wij zaten in die 8 persoons huisjes.. heel kaal , vies , vooral de douche en bedden.. Heel erg jammer allemaal. Schijnt op de campers nog wel mee te vallen allemaal. Fijn dat het je toch is bevallen.