Tips voor een leuk hotel voor weekendje met kids

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Bernie, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bernie

Bernie Actief lid

11 feb 2009
    258
    17
    18
    Binnenkort zijn mijn ouders 30 jaar getrouwd en we willen ze graag een "weekendje weg" met z'n allen cadeau geven. Mijn moeder stelde voor om naar centerparcs te gaan; omdat je daar iets meer te doen hebt voor onze kleine kinderen (oudste is 2). Ikzelf vind centerparcs eigenlijk altijd best wel duur voor het gebodene en zit liever ergens in een leuk hotel. Maar waar? Liefst iets met een zwembad/activiteiten voor kinderen. Hebben jullie nog leuke tips? (mag in heel NL of BE)

2. ik1988

ik1988 Lid

6 jun 2011
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij zijn vorig jaar naar duinrell geweest. is erg mooi en zwemmen is ook gratis als je daar zit.

3. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Preston Palace:D Weet alleen niet wat de kosten daar zijn;)

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    2+1 nacht gratis | Arrangement | Hotel en Attractiepark Wunderland Kalkar

dit moet tegek zijn... staat nog op mijn wensen lijst om nar toe te gaan.
    verder moet preston palace geweldig zijn maar of het dat ook is met kdis dat weet ik niet!

Suc6 met zoeken.
    ennuh misschien via vakantieveilingen?
    Of het eftelinghotel
    nachtje eurodisney?
    weet ook niet hoe oud je ouders zijn...

5. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Preston Palace is voor kids ook wel leuk. Je hebt een lekker zwembad, een speel-o-theek ed.

6. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    kijk aan!
    wunderland kalkar is ook zoiets allleen hebben die ook nog een pretpark erbij met onbeperkt friet, ijs enz

7. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.791
    9.309
    113
    Gelderland
    De bonte wever in Assen. Zijn wij laatst geweest met een mooie aanbieding. Leuk hotel vergelijkbaar met Preston palace maar veel kleinerschaliger. Zit een onwijs leuk zwembad bij en je kunt er overal heerlijk eten en drinken.

8. Naomi1971

Naomi1971 Bekend lid

21 okt 2010
    740
    0
    16
    woonbegeleidster gehandicaptenzorg
    home sweet home
    Waarom wil je naar een hotel als je moeder graag naar centerparcs wil? Het is toch hun kadootje voor hun trouwdag?

9. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    noami
    zoals ik het lees was dit een voorstel van moeder. Ik kan me voortellen dat oma's niet zo heel precies weten wat er nog meer bestaat? {als ik naar mijn mama kijk tenminste. die kan niet internetten oid}

10. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Ik vind niet dat je de Bonte Wever kunt vergelijken met Preston Palace. De Bonte Wever is niet meer dan een leuk hotel met een groot zwembad. Ik zou zoiets niet kiezen als ik zou zoeken naar een soort van center parcs / all-in formule.
    Preston Palace en Wunderland Kalkar zijn dan veel geschikter.

11. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.791
    9.309
    113
    Gelderland
    De bonte wever is van dezelfde eigenaar wat wij begrepen hebben en alles is all-inclusive. Dus vergelijkbaar maar dan kleinschaliger;) als je een leuk hotel zoekt met zwembad (zoals ts zoekt) erbij vind ik dit zeker een goeie optie maar goed dat is mijn ervaring ;)

12. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    mysterycenterparcs via bungalows.nl scheelt een heleboel!!!

Preston Palace is leuk, maar met kleine kinderen lastig...
    Ik zou niet zo snel daar een oppas regelen, en ze alleen op de kamer laten dat vind ik helemaal geen fijn idee (preston palace is een oud ziekenhuis, dus mega groot!)

13. ik1988

ik1988 Lid

6 jun 2011
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij komen veel in assen omdat we in drenthe wonen. en de bonte wever is een heel leuk hotel. met een mooi en zeer groot zwembad. in een bosrijke omgeving, binnen 5 min loop afstand heb je een leuke kinderboerderij. en binnen 15 in het centrum van assen.

14. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Ik wist wel dat Wunderland Kalkar en Preston Palace beiden van "van der Most" zijn, maar voor zover ik weet heeft De Bonte Wever een andere eigenaar hoor. De heer van der Most wilde het (toen nog De Smelt) wel kopen maar kreeg de financiering niet rond. Iemand anders heeft het toen gekocht en heeft er het hotel all-in gebeuren van gemaakt.

Als je inderdaad alleen een hotel met zwembad zoekt kun je natuurlijk prima voor De Bonte Wever kiezen (alhoewel ik het qua hotel, zwembad en restaurant echt helemaal niets vind) maar wil je echt meer vermaak (indoor kermis, entertainment, barretjes, kids place, huisbioscoop) dan zou ik voor Preston Palace of Wunderland kiezen.
    Alhoewel ik ook dat niets vind hoor ;) Ik houd niet van dat all-in gebeuren haha. Dan vind ik een mooi Center Parcs-park veel leuker!

15. ik1988

ik1988 Lid

6 jun 2011
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    de bonte wever wat van der smelt was in is idd van van der most. heb het even aan mijn vriend gevraagd die werkt in Assen en heeft er zelf gewoond ;)

16. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Apart. Ik woon in Assen en voor zover ik weet is ene Jan Smit uit Almelo (dus niet dé Jan Smit haha) de eigenaar.
    Van der most was eigenaar van de oude bonte wever in Slagharen en wilde De Smelt kopen. Kreeg financiën echter niet rond.

Misset Horeca Mobiel - Start bouw hotel bij DeSmelt nog dit jaar

17. ik1988

ik1988 Lid

6 jun 2011
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh haha. ik zal het even doorgeven aan mijn vriend haha en hem dit stuk laten lezen. miss dat ie dat idd bedoelde. maar dan weet ik dat ook weer.

18. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    via vakantieveiling in een chalet gezeten in prinsenmeer zo heet het park geloof ik ook..

niet al te duur meen ik (het is wel geen hotel maar goed)
    leuke shows voor kids en een binnenspeeltuin ballenbak enz... erg leuk ik was er zonder kids en baalde dat we de nichtjes er niet bij hadden!!

19. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    en het word?

20. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Indd, Preston Palace! Gaan wij ook regelmatig een weekendje heen met onze dochter en heel af en toe één nachtje met zn tweeën.

Even over die van der most, preston palace WAS van hem! Hij heeft het verkocht aan het personeel van preston, die blijven daar werken tot ze het voorledig hebben afbetaald. Preston besteld namelijk de vis bij het bedrijf waar mijn vriend werkt dus die komen regelmatig langs op t bedrijf ;).

Deel Deze Pagina