douche putje en het filter van de vaatwasser leeg maken. sta bij beiden echt te kokhalzen. ik vind dat echt zo smerig. dus dat vind ik het rotklusje in huis.
Heb geen hekel aan 1 specifiek klusje, alleen... Dat en NOOOIT een eind aan komt! Je draait je om en kan weer opnieuw beginnen
Putjes, gaatjes en weet ik het wat waar prut uitkomt... Ga over mn nek, gelukkig doet manlief dat meestal. En de badkamer, is altijd een klus waar ik even vooruit moet trekken. De rest gaat zo tussen de bedrijven door.
Daar heb je juist veel 'eer' van, manlief met krakend gestreken overhemd, DL met een prachtige vlinderstrik achter op de jurk, etc. Daar wordt je toch blij van
Dweilen. Ik vind het altijd lastig om er een juist moment voor te vinden met een peuter in huis, die vervolgens ook de boel weer snel vies maakt met knoeiend drinken of een kruimelend koekje. Ramen wassen. Wat een rotkarwei. Doe het ook niet zo vaak. De badkamer schoonmaken. Op de één of andere manier stel ik die ook vaak uit.
Strijken. Bleeggghhh. Ik strijk echt alleen het hoognodige, jurkjes, rokjes en blousjes. Verder niks.
Ik probeer het 1 keer in de week te doen maar pfff rotwerk. MAAR ik heb wel een hele goede oplossing gevonden nu. Wij hebben maar een kleine badkamer en als ik nu ga schoonmaken haal ik alle losse spullen eruit en dan zet ik gewoon de douche aan en spoel de hele badkamer schoon. Echt zo fijn, nergens meer stof en haren. Daarna even afdrogen en dan ben ik al bijna klaar. Scheelt veel werk en stof heen en weer verschuiven.
Strijken doe ik gelukkig niet! Mijn vriend zeemt de ramen, probeer zelf om elke dag af te wassen maar kan mezelf er niet toe zetten
Strijken op 1: daarom doe ik het ook nooit Ramen wassen: Daarom doe ik dat maar 2 keer per jaar haha Blijft over, de afwas.. bah bah bah.. In ons volgende huis komt een vaatwasser Nu al zin in
Aan schoonmaken en strijken ed allemaal geen hekel, maar opruimen dat vind ik echt vreselijk daar kan ik echt tegen op zien
De was doen vind ik zo'n takkewerk. Vooral de was ophangen, we hebben geen droger. Al die @*^&#@$(%@#) sokken bij elkaar zoeken brrrrr.