het ergste huishoudelijke klusje

Discussie in 'De lounge' gestart door Chocochippie, 22 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Islah

Islah Niet meer actief

Dat wisselt van tijd tot tijd. Eerst had ik een gruwelijke hekel aan de badkamer doen. Nu vreemd genoeg niet. Ik heb het nu een beetje met de meubels afstoffen, en dan v.n de bovenverdieping.

Verder natuurlijk de klusjes waar ik een allergische reactie van krijg, zoals bepaalde dingen stofzuigen (we hadden eerst een stofzuiger met filter, wat een drama, gelukkig nu weer een met zak) en de tuin. Dat doet mijn man allemaal.

2. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Doucheputje schoonmaken, al mijn lange haren blijven erin hangen en eens in de zoveel tijd moet ik praktisch een pruik uit het putje vissen. Te smerig.

Strijken vind ik geweldig om te doen trouwens, heerlijk rustgevend. Maar ik strijk bijna nooit dus daar zal het wel mee te maken hebben.

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

Keukenkastjes poetsen.
    Badkamer poetsen
    Was opvouwen, als ik eenmaal begin valt dat eigenlijk goed mee (lang leve netflix) maar de stap naar het beginnen,....
    Lakens van het bed verschonen. Geen idee hoe ik het doe maar ik beland altijd helemaal in die lakens terwijl het dekbed er nog half uithangt.

4. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Ik vind het allemaal vreselijk :D
    Maar als ik dan moet kiezen ga ik voor strijken...

5. 2jees

2jees Niet meer actief

Ik zal wel gek zijn maar ik maak nooit vieze putjes schoon! Ik heb een plastic afvoerzeefje in de douche daar haal ik elke keer mn haar uit na het douchen, om de zoveel tijd een nieuwe erin. Wat er onder zit wordt nauwelijks vies dan.

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nieuwemoeder97, ik doe iedere dag 1 of 2 wassen en heb echt geen zin om iedere avond mijn tijd aan strijken te besteden. Veel dingen vouw ik gewoon strak op, strijk eigenlijk alleen spijkerbroeken en blousjes.

7. Nosam

Nosam Bekend lid

28 jan 2014
    842
    6
    18
    ✖
    Ik vind echt de vaatwasser uitruimen AFSCHUWELIJK.
    Vaatwasser staat in de bijkeuken dus moet steeds heen & weer. Verschrikkelijk...

8. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    De badkamer poetsen.. :)

9. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.821
    4.197
    113
    Boodschappen doen bleh. In de winkel alles uitzoeken, in je kar, op de band, in de tas en vervolgens thuis weer alles in je handen en opruimen. daarom laat ik de meeste boodschappen bezorgen door albert.nl maar dan nog moet je alles uitpakken en opruimen

10. MamaZE

MamaZE Niet meer actief

Ondergoed en sokken vouwen/sorteren. Blegh!!

En ik heb een hekel aan het uitzoeken van bij elkaar verzamelde prul. Je weet wel, de 'ik-heb-geen-idee-waar-dit-hoort-maar-ik-zoek-het-later-wel-uit. En húp, bij de rest van het prul. Ik heb altijd spijt dat ik er niet meteen een plekje ervoor heb gezocht.

11. sther3

sther3 Niet meer actief

Het beddengoed verschonen.. Ik kan dat echt niet.. En ramen zemen maar gelukkig vindt mijn man dat niet erg.
    M'n moeder neemt regelmatig m'n strijkgoed mee dus die keer dat ik het zelf moet doen is het geen drama

12. sas77

sas77 Actief lid

18 sep 2014
    183
    0
    0
    strijken!!

13. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Ik vind niets echt erg, maar het kan heel vervelend zijn als je ergens aan begint en er blijkt meer werk in te zitten dan je dacht. Mijn man is een rommelmonster, en het kan zomaar gebeuren dat ik bij het stofzuigen van de slaapkamer een paar keer heen en weer moet lopen om toch maar wat sokken die onder het bed lagen bij de wasmand te brengen, dat soort onzin. Hij is zich trouwens van geen kwaad bewust hoor, hij heeft het niet eens door als hij ergens een bende van maakt. En als ik op het punt sta hem te wurgen begint hij met thee zetten, dus dan komt het goed. :D

(En toch was het heerlijk om een paar weken geleden even een vriend over de vloer te hebben die kwam helpen met klussen, en die dan stellig vertelt dat er eerst opgeruimd wordt voor er koffie komt.)

14. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.642
    173
    63
    Vrouw
    strijken. Dat stel ik zo lang mogelijk uit.. maar ja.. de berg wordt hoger en hoger..
    Vanaf deze week ben ik van plan om elke week de strijkwas weg te werken zodat de stapel minder hoog wordt :)

15. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    De badkamer

16. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    De badkamer soppen inderdaad! En ik heb een hekel aan was opvouwen.

17. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Vaatwasser inruimen, bah! En ook het schoonmaken van de oven nadat ik dat even heb verslonst :) En de filters van de afzuigkap...

18. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Het plafond ragen en ramen wassen.. Vreselijk!

19. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Ramen lappen en bedden verschonen... BAH

20. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Keuken poetsen... En dan heb ik het over keukenkastjes uitsoppen. douche cabine ontkalken staat ook boven aan het lijstje

Deel Deze Pagina