Het ergste wat je gedaan heb onder invloed van drank/drugs

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 4 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Verder dan mee kukele kulen met de kippen van de kinderboederij kom ik niet whaha

Ik kan heel goed tegen drank, dronk vroeger van alles door elkaar en veel ook, maar werd er nooit dronken van. Mijn zus, moeder en opa hebben dit ook. Dus ben nooit echt dronken geweest :p

Drugs heb ik nog nooit gebruikt.

2. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Ben een keer heel panisch geworden omdat ik dacht dat iemand door de grond was gezakt. Bleek het een lilliputter te zijn.

3. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Een jaar of 8 geleden gingen mijn beste vriendin en ik samen op stap met de carnaval. Je raad het al, kei veel gezopen en zo zat als een ei. Maar mijn god toch wat hadden we een lol.
    Aan het eind van de avond gingen we op de fiets terug naar huis, vriendin fietsen en ik achterop. Na een paar meter zagen we iets liggen wat in onze zatte bui op een UFO leek (pvc geraamte van een carnavalswagen) :(:cool:. Ik dat loei van een geraamte meeslepen achter op de fiets, geen idee wat ermee te doen. OP een gegeven moment reed er een politiewagen langs. Mijn vriending ging van schrik kei hard de bocht om en fietste als een dolle weg. En ik.... ik lag op de grond, ik lag helemaal dubbel en kwam niet meer bij. Na 15 minuten kwam mijn vriending terug gefietst, helemaal overstuurd in zatte toestand omdat ze mij kwijt was (ze voelde niet dat ze mij verloren was). Ze zag me daar liggen helemaal in een scheur dat ze erbij kwam liggen (ze viel letterlijk van d'r fiets van het lachen).

Nou goed, om 5.00 in de ochtend bij vriendin thuis aangekomen meteen gaan slapen. Om 7.30 ging mijn wekker weer omdat ik moest werken bij het papegaaienpark (dus veel lopen enzo). Maar toen kwam het, mijn knieen zaten vastgeplakt aan het dekbed en mijn ellebogen waren ook wat stijf. Wat bleek nou, ik was zo hard gevallen dat mijn beide knieen totaal open lagen en mijn ellebogen compleet afgeschaaft waren. Totaal niets van gevoelt :$;).

Ben die ochted toch gaan werken zo kreupel als wat, en s'middags moest ik ook nog meelopen met een carnavalsoptocht. Ik heb die dag pijn geleden, maar ging toch door. En gelukkig was het carnaval en ging ik sávonds de pijn lekker wegdrinken met veul pilskes :D.

Het fietstochtje heeft trouwens in totaal 1,5 uur geduurd wat je normaal in 10 minuten fietst.

En toevallig laatst met manlief naar een concert geweest. Na afloop was ik al zo zat, en ik had pret voor 10. Wij zwalkend naar het station waar we 20 minuten moesten wachten. Mijn man was ook zat maar is dan vrij rustig, maar ik..... Nergens mee aan te vangen. Helemaal alleen op het station, maar wat had ik een lol, In een zatte bui kan ik overal lol hebben (niemand zou denken dat ik een moeder ben van 2 kids :)). In de trein nog gekotst in een plastic zak, en daarna in het hotel meteen in bed gedoken en geslapen. Manlief een kater de volgende ochten en ik, ik reed ons naar huis zonder enige last van een kater (wel veel pijn, want alcohol en whiplash gaat niet bepaald samen)

Verder ben ik vaak bezopen geweest en nu nog wel eens aangeschoten, en heb ik veel gekotst, kleine dingen gesloopt, ik de sloot geleden of weiland en liet ik mijn stem vaak horen, tja en ook heel veel wildplassen en ook weleens gevochten. Maar spijt heb ik nooit gehad, het was de tijd van mijn leven (samen met vrienden).

Ik dan heb ik ook 1 groot voordeel. Hoe bezopen ik ook ben geweest en ook al moest ik er weer vroeg uit, ik heb nog never nooit een kater gehad oid. Mijn dag begon weer als gewoon.

4. Chaii

Chaii Niet meer actief

Hahaha! :D

5. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Haha! Ik vond die meiden na het zoenen onder ogen al zien behoorlijk beschamend. Dus laat staan als je ermee in bed hebt gelegen :D En toch was dit een van de mooiste tijd van mijn leven. Echt alles kon, geen zorgen en geen verplichtingen. Ik heb er dubbel en dwars van genoten.

6. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Toen ik voor het eerst (tevens laatste keer) stoned was, ben ik door de hele stad gelopen op zoek naar mn vriendin. Die was ik kwijt en in mn beleving was ze door een jongen ontvoerd. Maar goed, ze liep dus de hele tijd naast me in een paddo-roes, de sterren aan het volgen. Daarna ben ik midden op straat gaan liggen slapen.

Drank werd ik alleen luidruchtiger en eerlijker van. Maar je moest ook aardig wat in me gieten, eer ik echt dronken was (zuid-oost drenten zijn "getraind").

7. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    Hahahaha kom.niet meer bij

8. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    Dronken nooit geweest kan goed tegen drank.. Of word er moe van.. Drugs toen ik 15was voor het eerst op Leidsontzet.. 3dagen wakker... Pillen en speed... Hehe geen gekke dingen gedaan... Maar wat een beest in bed werd ik der van.... Wel per ongeluk tegen een jongen van school die mee deed schatje gezegd. Heb nog lang aan moeten horen

9. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Hahahaha! :D

10. Chaii

Chaii Niet meer actief

Drugs heb ik nog nooit gebruikt..

Mijn alcohol verhaal is nietzo boeiend, of grappig.
    Ik was benieuwd hoe het zou voelen om dronken te zijn, ik was 18 en woonde net samen met mijn man.
    Dus ik maakte een fles Petrikov open en dronk een glas of anderhalf en er gebeurde niks. Dus ik dacht dat dat spul niet werkte bij mij *proest!*.
    30 minuten en een ml of 700 verder kwam ik tot het besef dat het even duurt voordat het inwerkt....
    Nouja, uiteindelijk lag ik dus bewusteloos/slapend op de grond voor de slaapkamer deur. Ik dacht namelijk dat ik nog wel even in bed kon gaan liggen.
    Na een tijdje werd ik wakker van mijn man die mijn dronken lichaam opzij moest schuiven met de deur om hem open te krijgen omdat ik ervoor lag. Ik heb nog een halve dag licht dronken rond gelopen.
    Tjah....

Ik drink heel zelden nog een glaasje.
    Ik kan heel slecht tegen alcohol namelijk, ik ben super gevoelig. ;)

11. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Helemaal niets.. Nooit drugs gebruikt en wel een paar keer wat gedronken tijdens het uitgaan maar nooit aangeschoten geweest :)

12. knap

knap Niet meer actief

Ben aan mijn lat gekomen na dat deze mij wodka met judorange voerde. Voor de rest niks. ... Ach ja dat drankje was nodig om mij een andere kant in het leven te laten kiezen.

13. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38

14. chila

chila Niet meer actief

Hm, drugs heb ik nooit gedaan.
    Het ergste toen ik een keer goed zat was is denk ik politie uitschelden en niet meer weten wat ik allemaal uitgespookt heb.
    1 x en nooit weer overigens.

15. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    O op men verjaardag helemaal koekwaus zijn en bij je hele familie zitten en normaal proberen te kijken.... En normaal doen hahaha en nog keer bijna ziekenhuis beland door 3dagen wakker te zijn en gewoon te moe...... Moest water drinken en roomboter croissantje eten van me vriend.. dat deed ik.. wat resulteerde op kotsen over zijn scooter.. schoenen en op het station... En ik me maar ver onschuldiggen dat ik over zijn scooter enzo gekotst had... Maar hij maakte zich meer zorgen om mij...

16. Frietje

Frietje Bekend lid

30 okt 2013
    720
    0
    0
    Trying to take over the world...
    Gouda
    Na een gezellige avond op wintersport geprobeerd na heeeel wat drankjes met de ski's de trap af te skiën in het huisje. Helaas was dat niet zo een goed idee en werd ik de volgende ochtend wakker met een bont en blauwe rug, ik was tegen de verwarming aangevallen.... Maar goed dat was ca 7 jaar terug toen was ik nog jong en avontuurlijk :p

17. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Als die straat überhaupt kon praten!
    Haha, wat daar allemaal uitgevreten wordt..pppfff

Zit verder smakelijk te lachen om al jullie verhalen.
    Kan mij zelf niet echt iets schokkends of heel erg grappigs herinneren ( of zegt dat genoeg :p )

18. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    Op Koninginnedag met 3 kerels staan zoenen en een van die drie heb ik samen met een vriendin gedeeld. ( alleen zoenen he)
    Sletterig he hahahaha, is ook al jaaaaaaaaren geleden gebeurd natuurlijk.:D

19. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113

Whahah ja lach maar, maar had echt medelijden met die beestjes, was ook best bang voor ze. Sindsdien zal je mij ook niet zo snel een vlieg doodslaan ofzo whahahahah :D

20. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Nooit aan drugs gedaan.

Wel een over iemand heen gekotst. En geen beetje ook.

Deel Deze Pagina