Vorige week maandag heb ik een miskraam gehad. Ik ben zo goed als zeker dat ik toen alles verloren ben. Het vloeien is sinds 2 dagen ook helemaal over. Vanmorgen dacht ik, eens kijken of het testje al wit is. Ik weet da het bij sommige meiden best een tijdje duurt, maar aangezien we er gewoon weer voor willen gaan is het wel handig een begin punt te hebben. Nou ja, het testje was vanmorgen bijna wit. Als ik het kantelde en in het licht hield zag ik een ieniemienie tuurstreepje. Zoals ik ze wel eens bij het testen topic voorbij zie komen. Dat betekent dus dat niet alle hormonen eruit zijn, maar wel bijna? Als je zwanger bent moet het streepje om de dag mooi oplopen, weet iemand of dat andersom ook zo is? Heel vreemd trouwens, met een test in je handen staan in de hoop dat er géén streepje komt...
Ik heb exact hetzelfde gehad , en werd na 21 dagen weer ongesteld en na 12 dagen weer een eisprong dus voor mij was het een goed teken . Ben blij dat alles weer snel op de rit is . Hoop dat het voor jou ook zo is Liefs
MJS, had jij 12 dagen na de miskraam of 12 dagen na een negatieve test weer een eisprong? Hier ook 1,5 week na de miskraam nog een streepje op de zwangerschapstest en best duidelijk nog. Test ook om de paar dagen en testen worden wel lichter maar er is nog steeds hormoon. Dus denk dat de eisprong nog ver weg is?