morgen hopelijk meer zekerheid

Discussion in 'Miskraam' started by Trisha1981, May 15, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

Feb 27, 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    Ben nu 5 weken en sinds zondag bloedverlies maar nauwelijks buikkrampen en ook niet echt stolsels of slierten als bij mijn eerste miskraam. Eigenlijk moest ik wachten tot de 23e van deze maand, maar ik word gek van onzekerheid. Ik weet al bijna 2 weken dat ik zwanger ben dik positieve test meteen en sinds een week ook flink misselijk. Die misselijkheid houdt maar aan en dat vind ik vervelend. Het rijmt voor mij niet met elkaar. Vanmiddag de vk gebeld of ze echt geen gaatje eerder had zodat ik zou weten hoe het zit. Als het echt gedane zaak is kan ik dat accepteren en weet ik dat de misselijkheid zal verdwijnen. Maar de onzekerheid van wel/niet is gewoon verschrikkelijk. Ik weet dat de kans klein is en ik probeer er ook niet op te hopen maar het is wel lastig zo. Morgen zal de vk me misschien geen 100% zekerheid kunnen geven tenzij de bm gewoon leeg is. Mocht ze wel een vruchtzakje met dooierzakje zien dan mag ik volgende week nog een keer terug komenom te zien of er een kindje aan het groeien is of niet. Nog 20 uur in onzekerheid......

2. lely27

lely27 Niet meer actief

die onzekerheid is vreselijk! heel veel sterkte

ik heb ook n ruime week bloedverlies gehad, maar mn trstjes bleven oplopeb.bij de echo bleek de zwangerschap er ook nog te zitten! vanmiddaag heb ik n controle echo.. hoop voor jou dat alles er goed uitziet!

3. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,635
    0
    0
    Sterkte met de onzekerheid, dat is haast nog het ergste he!
    BIj mij zit het ook niet goed, heb 2 keer een echo gehad waar geen hartactie op te zien was maar een klein vruchtzakje wat wel iets toeneemt. Test knalt ook nog steeds(2x zo donker al de cotrole-streep) en voel me ook gewoon zanger! Maar toch zit het niet goed, weet het zelf 100% zeker alleen de vk wil het volgens mij nog niet opgeven. Moet nu weer 2 weken wachten, wordt er gek van!

4. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

Feb 27, 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    Dank jullie wel. Ja die onzekerheid is echt niet leuk., hopelijk hebben jullie ook snel wat meer zekerheid. Mijn oma komt zo, dan heb ik wat ruimte voor mijzelf en afleiding. Mijn man is nu op locatie aan het werk dus oma zal ook mee gaan voor d steun en op mijn dochter even letten. Om 15uur heb ik de afspraak staan. Nog even dus.

5. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

Feb 27, 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    Update: mijn baarmoeder is niet leeg, maar ze kan ook niet met zekerheid zeggen dat het wel of niet een miskraam/zwangerschap zal zijn. Over 2 weken moet ik terug. Het bloedden is voor nu gestopt. Kan nog terug komen maar dat is afwachten. Dus nu weet ik waarom ik nog steeds misselijk ben en over 2 weken zal ik weten hoe het precies zit.

6. Daniellexxx

Daniellexxx Bekend lid

Feb 11, 2013
    658
    158
    43
    Noord-Holland
    poeh wat duurt dat lang zeg!

Zal voor je duimen!

7. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

Feb 27, 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    Dank je. Het duurt idd lang, maar ik zal me er echt even bij neer moeten leggen.... Hoe is het met jou?

Share This Page