hallo wanneer hebben jullie geklust? op moment van positieve ovulatie test of gewoon in de vruchtbare week en elke of om de dag p.s en een nieuwsgierige vraag wat is het geworden?
Ik had toen net een lange cyclus en wist niet wanneer ik mijn eisprong kon verwachten. We hebben toevallig op zaterdag 2x en zondag 1x geklusd, en achteraf kon ik zien aan men temp dat ik op maandag mijn eisprong had, en ik was zwanger!! we hebben dus de twee dagen ervoor geklust, niet op de dag zelf of de dag erna. De cyclussen die ik ervoor had probeerden we steeds om de twee dagen en op de dag zelf te klussen maar was steeds zonder resultaat.
Toen ik ovulatietesten gebruikte, om de dag en na de positieve test elke dag. En zwanger. Toen ik ze niet gebruikte gewoon elke dag rond de vruchtbare dagen en ook zwanger!
Zo ongeveer elke dag na de laatste menstruatie. Gelukkig was het bij ons meteen de eerste keer goed en ben daar ook erg dankbaar voor. Wij weten pas wat het wordt als het kindje komt.
Mwah, schijnbaar was m'n ei 13/14 januari en we hebben alleen op 8, 12 en na 16 januari januari sex gehad (Klussen vind ik zo'n naar woord ) Vl had specifiek verzocht van tevoren dat we plezier zouden houden in sex, en niet sex zouden hebben 'omdat het moet'. Dusja, niet heel nauwkeurig oid.
Ik had een rare cyclus de maand dat ik zwanger werd en dus geen ovutesten meer. Maar we waren op vakantie dus hebben bijna elke dag geklust een aantal weken lang. Bij ons wordt t een jongentje.
Wij hebben niet echt gekeken wanneer ik het meest vruchtbaar zou zijn. Wij doen het sowieso om de dag (of twee dagen achter elkaar etc. In ieder geval vaak) of ik nu zwanger wil worden of niet.
Toen ik een positieve OV-test had. De laatste keer om de dag geklust. Het resultaat; nu in de 19e week! (banner klopt niet)
Leuk al die reacties.. Ben dus bezig met ovu testen.. 1e keer en kijken hoe me cyclus nu in elkaar zit... Wij willen dus zelf als ik een positieve test heb (dus echt de LH PIEK) heb gevonden dus gaan klussen en of op de dag van.. Kan me herrineren bij me vorige zwangerschap dat het om de dag was (achteraf) en ook gelijk raak.Zonder ovu test trouwens Nu kiezen we dus er bewust voor alleen zodra we positeve ovu test hebben. en de dag erna.
Gewoon wanneer we maar zin hadden... (en dat was bijna dagelijks denk ik). ik heb nooit getemperatuurd of geovutest, en zou ook niet weten wanneer onze kinderen precies verwekt zijn.
Voor , tijdens en na de eisprong. Vaak 1x per dag, en het resultaat ligt in zijn bedje (eerste ronde raak)
een dag voor de positieve ovu, de dag van positieve ovulatietest en 1 dag erna, de laatste keer was dus op de dag van de ovulatie want die voelde ik. het wordt een meisje.