rode vlekjes/bultjes hoe herken ik een kinderziekte?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door pippel, 30 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippel

pippel Lid

1 apr 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames

Ik ben hier al een tijdje niet meer geweest, gewoonweg omdat ik er geen tijd voor heb. Maar nu zou ik jullie graag om raad willen vragen! Mijn zoontje is nu 9 maanden oud en heeft sinds 2 dagen ongeveer allemaal kleine rode bultjes (je voelt ze heel lichtjes als je eroverheen vrijft) Ik dacht eerst het zal wel van de warmte zijn maar het trekt niet weg en het zit overal (benen armen romp gezicht) Ik zou ook niet weten hoe ik een kinderziekte moet herkennen en kan hij zit al hebben op deze leeftijd? Is het misschien toch goed om langs de HA te gaan? hij is verder niet echt heel anders dan normaal soms wil hij geen avondeten en is hij moe (maargoed, ik dacht dus dat dat ook van de warmte was) lastig he?
    Ben benieuwd naar jullie meningen.

2. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    zolang hij niet ziek oogt en geen koorts heeft, lekker laten gaan en even aankijken. hier heeft ze het ook een paar x gehad. 6e, 7e of weet ik veel wat voor ziekte. en anders gewoon even de huisarts of CB bellen. dan zeggen ze vanzelf wel of ze het nodig vinden dat je langs komt of niet.
    hier heeft kleine van 13 maanden ook ineens allemaal rode bultjes. verder niet ziek of zo. kijk het aan.

3. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

ik ou gewoon voor de zekerheid ff lang de ha gaan misschien zij het waterpokken je weet maar nooit alleen als het uitbreek hebben ze er last van daarna niet meer zover ik weet...

nee heb je ja kan je krijgen en is een kleine moeite om ff langstegaan..

4. marjolijn195

marjolijn195 Actief lid

29 dec 2008
    364
    0
    0
    Papendrecht
    Het lijken mij toch vlekjes van de warmte. Mijn zoontje heeft er ook last van. Luchtige kleertjes en geen rompertje helpt hier aardig, het begint weg te trekken.

Deel Deze Pagina