Het 'exotisch' recepten topic.

Discussie in 'De lounge' gestart door mamavan5bengels, 9 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laika

    Laika Fanatiek lid

    23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Hier ook! Ideaal! :D Enige nadeel is dat de hele familie die ook wilt en dat we ontzettend veel van die potten mee moeten nemen als we op vakantie zijn geweest.
     
  2. Kaaat

    Kaaat Fanatiek lid

    5 nov 2010
    4.034
    924
    113
    Vrouw
    Laika ik kan het hier in de stad ook bij de Surinaamse toko krijgen, alleen wel stuk duurder dan op Curaçao.. Grote pot, 5 euro ofzo, daar betaal ik 6 gulden.. Mijn mams gebruikt het nu trouwens ook door ons, hihi..
     
  3. Mango26

    Mango26 Fanatiek lid

    10 aug 2010
    4.219
    62
    48
    around the corner
    @Eylem, nog bedankt voor het recept van de Lahmacun!
    We hebben gesmuld... :D
    Ok, wel op zn hollands afgemaakt met kaas, sla en saus, maar ook zonder was het heerlijk!
     
  4. Aszz

    Aszz Niet meer actief

  5. Eylem

    Eylem Niet meer actief

    Graag gedaan! Het ziet er als een heerlijke NLs/TRse mix uit :D
     
  6. Chiggy

    Chiggy VIP lid

    29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Upje! Ben benieuwd naar meer recepten :D
     
  7. miis

    miis VIP lid

    8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    hier gister lekker snijboontjes, ui, en kastanje champignons gebakken in royaal zout en peper en op het einde 2 teentjes knoflook en ontvelde tomaat...nou heerlijk..
    voor de liefhebber met een lepeltje sambal erdoor...
     
  8. Nenanena

    Nenanena Actief lid

    5 jun 2011
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan je gebakken banaan alleen met bakbanaan maken? Kan ze hiet in mijn omgeving nergens vinden! En wat is nu de makkelijkste manier om te maken? Kan niet frituren, heb ik nog nooit gedaan dus heb daar echt 'een duidelijke uitleg' bij nodig... En het lijkt me zo lekker.

    De Surinaamse bami, met boontjes ipv kousenband (nergens te krijgen in de buurt, hebben ook geen markt op mijn vrije dag) kip en zuurgoed heeft zelfs mijn mijn dochter van 1 jaar en 1 maand gegeten (beetje aangepaste versie) maar ze at het smakelijk op!
     

Deel Deze Pagina