Het familiediner

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Gewooniemand, 8 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.189
    1.395
    113
    Waarschijnlijk spreekt ze geen Engels :roflmao:.

citroenrasp en Nellie4 vinden dit leuk.
  2. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.189
    1.395
    113
    Ik vond het dubbel: een kind van 9 jaar hoort zich niet met zulke dingen te bemoeien, zij heeft geen idee wat er gebeurt is en moeder had blijkbaar al vaak aan haar dochter uitgelegd dat ze geen contact meer wilde. Ik vond het heel sneu voor dat meisje, maar als moeder toch ingestapt was dan was de ruzie als nog niet goed gekomen.

Whoopy en Gewooniemand vinden dit leuk.
  3. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.124
    5.044
    113
    Vrouw
    Nee misschien niet, maar dat kan ze toch nog niet overzien? De bedoeling was goed.
    In 1 van de eerste afleveringen van het seizoen was ook een jongen die puur was ingestapt voor zijn zus (die het had geregeld) en ook niet aan het diner ging zitten.

4. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.189
    1.395
    113
    Daarom denk ik dat ze kinderen beter niet mee laten doen. 't Is super lief bedoeld, maar vaak is oorzaak van de ruzie niet te begrijpen voor een kind. De teleurstelling is dan zo groot als het niet goed gemaakt kan worden.

Whoopy vindt dit leuk.
  5. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    Ik vind het nogal sneu om met je hele privé ellende op tv te komen. En helemaal dat mensen het soms zó makkelijk vertellen. Moet je niet willen:confused: daarnaast sta je vaak voor t blok want je wilt degene die het diner maakt niet teleur stellen maar je zit er veder niet op te wachten.

Gewooniemand en Whoopy vinden dit leuk.
  6. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.124
    5.044
    113
    Vrouw
    Mijn man heeft jarenlang geen contact gehad met zijn vader, maar ik denk dat als ik hem opgegeven had, hij de scheiding aangevraagd had :roflmao::|

Whoopy en Gewooniemand vinden dit leuk.
  7. Whoopy

Whoopy Actief lid

7 mei 2019
    445
    730
    93
    Vrouw
    Ik ben hier al jaren bang voor; dat iemand van de familie dit programma in zal schakelen in de hoop dat het ooit weer goed komt tussen ons en zwager en schoonzus.
    Ik kan onmogelijk op tv vertellen waar het mis is gegaan, dus ik zou echt niet mee willen doen!

Ik sta overigens altijd nog open om het uit te praten maar no way dat ik dat op televisie wil.

Gewooniemand en Rosa Canina vinden dit leuk.
  8. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    Toevallig is deze dame een oud collega van mij.
    Ze is een hele pittige tante en als ze boos is op je dan is ze echt boos. Ik heb altijd een fijne omgang met haar gehad en haar dochter is zo'n vreselijke lieverd! Geen kwaad in de zin en wilt t liefst iedereen bij elkaar zien maar niet kan begrijpen dat t soms voor beide partijen beter is om geen contact te hebben

Deel Deze Pagina