@female, komt hij uit t buitenland? Collins vader is half Indonesisch, maar heeft daar niks. Ik weet dat hij nooit met Collin weg zou gaan, hij heeft nog een dochtertje van 3,5 die hij 2x in de 10 dagen thuis heeft.
mijn ex is turks en in zn woede heeft hij me vaker gedreigd jayla mee naar tr te nemen dus ja geen wonder dat ik angstig ben natuurlijk.....
Phoe kan me voorstellen dat je heel erg bang bent voor ontvoering naar het buitenland! Moeilijk hoor Ik heb ook wel eens de angst dat mijn ex mijn zoon iets gaat aan doen... Mijn ex is geen buitenlander maar is wel een labiel persoon met een betonnen plaat voor zijn kop. Ik ben inm 2 dagen verder na het 1e telefoontje en heb nu inm 8 gemiste oproepen en 3 voiemailberichten... Tsja hoe groot is die betonnenplaat dan voor je kop?
Toch erg die mannen die over de rug van hun kinderen zo proberen weer een vrouw in bed te krijgen. Mijn ex doet het om zijn ego te strelen, hij moet en zal mij in bed proberen te krijgen alleen maar voor zijn immens grote ego die ik gekrenkt heb. Hij had nooit verwacht dat ik mijn biezen zou pakken om nooit meer terug te keren. Mijn ex strooide ook met uitspraken van: ik heb geen contact gezocht omdat ik het moeilijk vind om jou te zien!
Zou ik ook zijn als ik jou was, in die culturen hoor je dat vaker! (Sorry als ik iemand tegen zijn hoofd stoot...) Mijn ex is antilliaans, ik zie hem niet zo gauw N. ontvoeren! (Hij heeft nu al 3 kinderen en waarschijnlijk nog wel 1 erbij of onderweg!) Alhoewel, zijn moeder heeft te vaak geroepen dat ze mijn (toen nog ongeboren dochter) wel zou willen opvoeden! :x
He bah, wat een dreigementen allemaal als hier zoiets was voorgevallen had ik er idd ook heel anders tegen aan gekeken!
Ik begin nu ook wel weer een beetje terug te krabbelen... Mijn ex wist dat ik ziek was, maar we hebben een duidelijke afspraak, wil je langskomen, dan bel je! Stond ie gister ineens voor de deur, met een bakje fruit, voor mij.. (nou was mijn vader thuis die deed open, en zei dat ik sliep, sliep niet maar oke) Dus ik pissig smsje gestuurd, heel lief t fruit, maar je zou bellen, dit was niet de afspraak.. hij helemaal gepikeerd, maar toch sorry dat ie niet goed nagedacht had en t niet meer zou gebeuren..heb gelijk gezegd, zo t contact gaat een stapje terug.. niet meer smsen elke dag met de vraag hoe t met ons gaat, als ik contact wil sms ik jou wel.. en je hoeft van de week maar 1x te komen. Heb t even gehad... Owww sorry dat ik dit in jou topic post!!!! Heb je nog wat gehoord van m annetske?
De telefoon ging nog regelmatig en de voicemail kwam aardig vol. Ik heb mijn ex een sms gestuurd of hij een betonnen plaat voor zijn hoofd heeft om even te bellen omdat zijn zoon toevallig jarig is na een jaar niks te laten horen... En waarom hij niet reageert op mijn brieven. en sindsdien is het weer stil Ik hoor weer helemaal niks dus. Morgen is mijn zoon jarig dus ben benieuwd of er nog een ractie komt van zijn kant. ik wacht het af.
goeie reactie van je denk ik! Apart dat ie nu dan weer niks laat horen! Iig een hele fijne dag morgen, en alvast gefeliciteerd!
Dank je wel! gaat wel lukken. Best wel weer een raar gevoel net als een jaar geleden dat je kindje weer een jaartje ouder wordt...
Hahaha... echt allemaal hetzelfde!!!! Ze zijn zoooooo doorzichtig en voorspelbaar! Net zo iets als "ja maar ik ben anders" (jaja dat zeggen ze allemaal) Haha sorry ik moest het even kwijt
Heb je topic gevolgd en kwam vandaag weer eens kijken hoe het is en zie dat je zoontje vandaag jarig is! Gefeliciteerd met zijn tweede verjaardag!! Laat jullie dag niet verpesten door je ex...geniet ervan, het is mooi weer en geef Gjalt maar een dikke verjaardagsknuffel
Bedankt voor jullie felicitaties! We hebben een mooie dag gehad Prachtig weer dus de kinderen in de achtertuin aan het spelen geweest en wij lekker buiten gezeten. Mijn zoon heeft echt genoten gisteren. En Mijn ex die heeft niks laten horen (gelukkig) die zal nu wel zeggen: ik mag mijn zoon niet zien 8)
Nog gefeliciteerd met je zoontje! Ik heb je onderwerpen even samengevoegd. Het blijft het meest overzichtelijk als je alles bij elkaar plaatst. Voor jezelf, maar ook voor de forumleden. Succes!