Hee dames, op 12 januari heb ik helaas een miskraam gehad. Het was bij ong 6,5 week maar ik vermoed dat het al eerder is mis gegaan. Ik heb kort en weinig gebloed en geen krampen gehad. 2 weken geleden ben ik begonnen met ovulatietesten. Deze werden voor het weekend donkerder dus ik vermoedde ook een eisprong in het weekend. Kreeg geen positieve test, maar dacht zondag een eisprong gevoeld te hebben (zelfde gevoel als vorige keren). Sinds zondag ook lichte buikpijn. Afgelopen dinsdag moest ik op controle bij de VK. Baarmoeder was schoon, alles goed dus. Er was ook een follikel van 20 mm te zien. Volgens de VK een eitje op springen of een eitje wat nét gesprongen was. Eenmaal thuis had ik een knalpositieve ovu test! Nu heb ik sinds gisteren wat ergere buikpijn, soort menstruatie buikpijn maar sinds vandaag is het echt erg. Kan soms niet eens rechtop staan. Als ik rustig zit is er weinig aan de hand maar bij inspanning wordt het soms al heel erg. Daarnaast ook lage rugpijn, ook het ene moment weinig last en het andere doet het echt pijn. Is dit ovulatiepijn? Kun je dat zolang en toch wel zo erg hebben? Of is het toch wat anders (gezien mijn miskraam misschien)? Heb wel echt het idee dat het van mn baarmoeder komt. (simpele vraag, maar het is toch een lang verhaal geworden haha)