Heb je jouw klokje dan vandaag ook moeten verzetten op je pc? Maar misschien kan het bij Linux niet...?
Als je vt voren aangeeft dat je wilt dat het automatisch gaat, dan gebeurt het ook bij Linux automatisch
Ik denk dat het wel automatisch gebeurd, maar dat het vanwege technische beperkingen pas op de nacht van maandag op dinsdag gebeurt Het probleem komt vaker voor bij phpBB forums
what ever zijn ergere dingen in de wereld dan een forum wat een uurtje op voor loopt en ist niet zo dat we dat zelf moeten instellen in ons profiel? staat me namelijk nog iets van bij ik heb hem nu op GMT staan en loopt nu wel goed
@Deb Jij leeft als het goed is in Nederland, en Nederland is tijdzone GMT+1. Wanneer jij de tijd op GMT laat staan, zal je vanaf dinsdag opeens een uur achterlopen
haha dat loop ik al jaren Bas dus dat ben ik wel gewend we zullen zien wat het forum gaat doen dan verzet ik me tijd wel weer
Jan ,Lotte wakie wakie nah alst goed had gegaan was dat automatisch gegaan, dat staat dan in het script maar zoals jullie zien tis niet gebeurd dus ik laat mijn instelling nog even lekker staan