Volgens mij niet. Ik heb wel een paar ideeën opgeschreven. Zal ik er gewoon 1 kiezen? Dan ga ik voor NATUUR. We kunnen 2 weken de tijd nemen voor een opdracht. Bijvoorbeeld 10 dagen voor het maken van de foto (van maandag tot en met de woensdag een week later) en dan van donderdag tot en met zaterdag stemmen. De winnares kiest daarna een nieuw onderwerp. Mocht de winnares niet online komen, dan kiezen we er gewoon zelf 1. Omdat we deze week later beginnen hebben we dus maar een week de tijd voor het maken van de foto. Je kan je foto tot met met woensdag 3 april insturen. Succes!
Hier ook een fotograaf. Als hobby, maar soms een opdracht, erg leuk. Mijn Instagram: https://www.instagram.com/iw.foto
Gebruik onze Nikon D3100 eigenlijk nooit meer, maar deze foto blijft mij altijd erg bij, gemaakt in Blijdorp.
Ik zie al hele mooie foto's voorbij komen. Helaas heb ik zelf nog geen tijd gehad om te gaan fotograferen. Hoop dat het me dit weekend nog lukt.
Ik vind het ook wel leuk om mee te doen. Klik wel met mijn telefoon en verder niet veel verstand ervan Foto: wat rakhang, tempel in Thailand die enorm vervallen is en door de natuur wordt terug genomen. Bomen woekeren de beelden kapot. Verf bladert eraf erg gaaf om te zien hoe natuur zijn plek weer in neemt. Fotogenieke plek.
Sorry, ik kan je geen tips geven. Alleen dat ik naar een goede fotowinkel zou gaan. Geen MediaMarkt ofzo. Daar hebben ze er vaak weinig verstand van. Ben benieuwd naar je eerste kiekjes.