Ik ben ook weer vanaf het begin aan het kijken.. maar al heeel vaak alle afleveringen gekeken hoor! Vind vooral eerste paar en laatste paar seizoenen erg leuk! seizoen 5/6 iets minder maar nog steeds leuk hoor! Kijkt ook gewoon lekker weg!
Ik vond Richard ook leuk! Vond het ook echt matchen, Monica met een wat oudere man. Leuk stel! Spoiler (Maar natuurlijk ben ik heel blij met hoe het uiteindelijk gegaan is! )
Hier precies hetzelfde, 5 en 6 vind in de minst leuke seizoenen, maar evengoed zitten er leuke afleveringen tussen.
Hahhaa die quiz die ook in de reunie was! Ross the quizmaster. Zo fanatiek, zo herkenbaar Eigenlijk is het MiSS Chanandler Bong
Ik heb Phoebe altijd zo leuk en lief gevonden met David, tot hij in Minsk ging werken en ze de relatie verbraken. Ze moest toen ook zo huilen bij Joey(?). En toen hij terugkwam en ze was met Mike, voelde dat heel dubbel voor mij. Ik zei ook de hele tijd tegen m’n zus: ‘kies nou voor Mike, kies voor Mike.’ En toen ze dat deed zei mijn zus en ik tegelijk: 'ach die arme David'
Ik ben toch nog maar even bij aflevering 1 opnieuw begonnen omdat ik vaak niet goed oplette en in slaap was gevallen. Ik heb echt hardop gelachen toen Ross niet geloofde dat de baby in Carol haar buik hem kon horen en Phoebee zegt steek je hoofd in die kalkoen dan testen we het en als Ross en Rachel op het balkon staan en de kat van Paolo op Ross springt en je hem op dat balkon van links naar rechts ziet rennen met een kat op zijn hoofd. Denk dat er nog veel meer hardop lach momenten gaan volgen.