Het frustratie-hoekje voor vrouwen zonder geduld!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door TieLo, 13 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Jaaaa hij lijkt (bijna) positief... wel onthouden dat als ie positief is het nog 24-48 uur (of zelfs 72 :p) kan duren voor die springt he, ivm klussen :D

2. Ior

Ior Niet meer actief

Whieeeeeeey, zo happy, jep, dit wordt een hele gezellige week;)
    alleen nu zit ik zonder ovutesten :( zijn die van kv ook goed? want dan haal ikdie vanmiddag nog ff op. Wil mijn ei niet missen natuurlijk. :)

3. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Kruidvat hoor ik niet veel goeds over, de zw-testen wel, de ovutesten niet.. balen dat je geen dipstickjes meer hebt van hetzelfde merk..

Ik kan ook zo blij worden van een positieve ovutest ;)

4. Ior

Ior Niet meer actief

Oke, dan is het niet verstandig denk ik om die te halen. Ik heb ze wel weer besteld, maar kon niet betalen via internet, dus met acceptgiro gedaan, en dan duurt het wat langer. Hoopdat ik vandaag een mail van ze heb, dan zijn ze er morgen.
    Jij kan nu officieel op het wachtbankje. Ik ga voor je duimen.

5. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Bedankt! kom je ook naar de wachtbank van angela die van: eisprong voorbij .. ? maakt niet uit dat je ei nog niet geweest is, wachten = wachten .. gezellig :)

6. Ior

Ior Niet meer actief

Hihi kom d'r aan :D

7. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    gezellig :D

8. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

15 dec 2011
    2.166
    1
    0

Jeeeejjjjjj!!!! Dat is fijn! Ik hoop dat mannetje raak geschoten heeft..! Wel spannend hoor..
    Is het niet een idee om aan de verloskundige hier op het forum te vragen of je moet laten kijken naar zo'n lange piek? STel je het ook niet onnodig uit..

9. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hey thnx meis, heb ik inderdaad gedaan, wacht op antwoord :)

10. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Ok, goed zo.. Ben benieuwd voor je! Hoop hard dat alles goed is..!

Succes op het wachtbankje..!

11. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    heel erg bedankt! jij ook succes!!!!

12. Chanti1

Chanti1 Actief lid

16 feb 2012
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag mede-gefrustreerden :)
    hier ook een heerlijk verhaal om je haren bij uit je hoofd te trekken.

Wij ergens op ronde 18. inmiddels 1 IUI gehad. deze leverde enigzins overgestimuleerde eierstokken op. Dit moet natuurlijk eerst even tot rust komen :( dus + 2 maanden tot nu toe. Ook dacht het ziekenhuis dat we toch zwanger waren omdat het endometrium dik bleef. vele vele tests later en dus weer meer dan een maand verder ben ik nu weer ongesteld. Dus ik dacht we gaan weer beginnen jippie! Nu kom ik er net achter, na minstens een uur aan de telefoon te hebben gehangen met verschillende ziekenhuizen dat onze verhuizing met zich meebrengt dat we pas in SEPTEMBER weer een poging IUI kunnen doen.
    oe kan wel huilen nu... of heb ik dat net ook gedaan... tsja....
    dank voor de oprichting van dit frustratie hoekje in ieder geval

13. dianapl

dianapl Actief lid

31 jan 2011
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal

Zit nu in rond 27 alle onderzoeken in het ziekenhuis waren goed vorig jaar. Ze zien geen reden om niet normaal zwanger te kunnen worden. Als we eind van dit jaar nog niet zwanger zijn moeten we wer terug komen. Ben er helemaal klaar mee.

Al die ovulatietesten, middeltjes. Heb ook de persona gebruikt 4 maanden maar dat gebruik ik niet meer werd er helemaal gek van. Elke keer pas een ei op dag 17,18,19. Had ik voorheen nooit. Nu heb ik echt geen geduld meer.

14. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (Belgiƫ)
    @Chanti: dat is wel balen dan! Je kijkt hier zo naar uit en dan moet je nog wachten... In ieder geval zwaar k*t! Maar hopelijk wordt geduld ook beloond!

@Dianapl: Raar dat ze je gewoon aan het lijntje houden na meer dan 2 jaar... Ik begrijp volledig dat je geen geduld meer hebt en dat je de ziekenhuizen gewoon liever de boom in stuurt! Al eens een second opinion overwogen? Ze hebben jou en je man al getest? Ik ken nog een koppel dat er toch een tijdje (+3j) mee bezig is geweest en dan gaven ze het op... Beginnen aan een adoptieprocedure en geraken dan plots toch spontaan zwanger! toch straf!

@ al de ongeduldigen en gefrustreerden: hier zit nog zo eentje... Nog steeds dus eigenlijk! Ik had zo'n goed gevoel vorige week: ik had alle kwaaltjes! Vandaag zijn alle kwaaltjes weg en test ik negatief... Ik weet het ook even niet meer... Ik heb het gevoel dat ik ongi ben, maar er is geen bloed te spotten... *zucht* Ik kijk het nog een weekje aan en dan ga ik me echt vragen stellen!

15. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Pff, hier ook een vrouw zonder geduld!

Zit net einde ronde 4 en gaan ronde 5 in, nog niet gelukt!
    Voel me een btje lullig tegenover meiden die al meer dan een jaar wachten en proberen, maar merk toch dat ik deze ronde echt teleurgesteld ben!
    Ik wil het zo graag en vind het tegelijk zo spannend.
    Tot nu toe dacht ik steeds als ik ongi werd: volgende keer beter.
    Nu baal ik er best wel een btje van!

En ja, ik weet de percentages:
    3 maanden: 30%
    6 maanden: 70%
    12 maanden: 80%

Dus ik hoop vooral op binnen die zes maanden, daarna stijgen de percentages nog maar licht...

Nogmaals, srry voor de meiden die al veel langer wachten! Respect en sterkte!! Hoop voor ons allemaal dat het snel raak is.

16. char03

char03 Lid

5 jun 2012
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Wij zitten in ronde 3 en ook errug ongeduldig!! Volgens berekeningen zou ik vandaag me innestelling hebben.. Heb alleen nog nergens last van alleen wat lichte steekjes in me buik, maar lees wel dat er wel meer zijn die er niks van voelen.. Volgende week mijn nod dus we wachten af! Al duurt het wachten wel heeel erg lang!

Deel Deze Pagina