Hè meiden , Ik was net in de stad om bh's te kopen alleen ik kon niks vinden wat paste. Ik hou elke keer 'dellen' aan de zijkant. De verkopers waren erg druk dus kon ook niet vragen of iemand me kwam helpen. Ik heb een C cup ongeveer maar 80 was te klein. 85 zat goed maar met die dellen zo lelijk... Wie heeft tips en waar kopen jullie graag jullie bh's??
Laat een keer je borsten opmeten. Als je steeds dellen hebt die uitpuilen gaat er iets niet goed. Zeker niet als je verschillende merken hebt geprobeerd. Mijn zusje heeft jaren de verkeerde bh gedragen. Voor iedere vrouw zijn er goede bh 's te vinden, maar je moet je dan wel even goed laten adviseren.
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb een kleine cup B en qua omvang maat 85/90 Maar in deze maat is gewoon niks fatsoenlijks te vinden...of je krijgt oma bh's zonder push up of niet voorgevormd. Nou zonder voorgevormde bh lijkt het echt helemaal niks. Dus dan maar die dellen een beetje aan de zijkant.
Hier ook altijd problemen gehad. Heb me toen op laten meten en bleek 75D nodig te hebben ipv een C. Ik heb nu eindelijk geweldige bhs gevonden, en het is een wereld van verschil. Voel me veel prettiger
Aks je ze heb op laten meten , de bhs van de pabo zitten altijd erg lekker ( en ik ben erg kieskeurig).
Ik zou toch een keer ze op laten meten als het rustiger is. Heel veel vrouwen hebben de verkeerde maat bh aan. Ik koop ze vaak bij hunkemoller. Fijne bh's.
Ga voor een cupmaat groter en kijk eens of je omvang wel echt klopt. Veel vrouwen dragen een bh met een te wijde omvang en te kleine cup.
idd eens laten opmeten, denk dat je de verkeerde maat hebt. ik ga altijd naar hunkemoller, vaak wel op een rustig tijdstip
Ik ga ook naar de hunkermoller. En idd borsten op laten meten!! Ik draag al jaren b75... M'n vriend zei altijd volgens mij is je bh te klein hoor je ziet altijd strepen aan de zijkant... Toen ik nieuwe bh's nodig had liet ik het opmeten en idd... Te kleine cup... Nu E70. 70 zit best strak... Volgende keer ga ik 75D proberen...
Inderdaad even goed op laten meten bij een goeie winkel! Ik ga zelf vaak naar de Hunkemöller toe, erg fijne winkel!
Hè meiden was dit topic een beetje vergeten... Ik wil deze week even langs de hunkemuller gaan voor het meten. Ik heb ook zo een vermoede dat ik niet de juiste maat aan heb... Is ook altijd zoeken en meten met die dingen. Maar wil nu wel eens mooie lingerie in plaats van die oude dingen waar de rek uit is. Heel erg bedankt voor jullie reacties...
Ik draag al ruim 5 jaar voedingsbh's maar over een (ruim) jaar ga ik naar een lingeriezaakje hier in de stad voor echt deskundig advies en 1 of 2 supermooie ensupersexy bbh's. Valt ongeveer samen met mn verjaardag dus mooi cadeau . Hunkemoller vind ik wat advies betreft wel ok maar de bh's.... bij enigszins afwijkende borsten geen aanrader.
ik denk dat de cup groter moet. waarschijnlijk zit de beugel dan in je borst inplaats van er omheen. de omvang moet je niet te groot nemen, want dat werkt echt niet. dat geeft geen steun, en dan gaat je bh echt niet beter van zitten. laat je een keer opmeten zou ik zeggen. scheelt ook een hoop geklungel. ik werk bij de hunkemoller, en er zijn meer mensen met de verkeerde maat dan met de goede. je omvang kun je eventueel zelf meten. even een cm vlak onder je borsten. rondom meten, en strak aantrekken.
Ik droeg al een tijdje 75d. Zat gewoon losjes bij het bandje maar de cub zat heerlijk. Had me op laten meten bleek ik 70e te hebben . Opzich niet een totaal andere maat maar doordat het bandje en de cub goed vielen zat alles er gewoon goed in. Moest wel ff wennen aan het strakke bandje. Blijkbaar is dat nodig
Ik heb jaren als lingerie verkoopster gewerkt in een betere lingeriezaak. Wat vaak verkeerd gaat is: omvang te wijd en cup te klein. Als je cup te klein is en je omvang te wijd, krijg je die 'dellen' zoals jij ze noemt je band schuift dan omhoog en de band hangt vaak op je rug een stuk hoger, waardoor, aan de zijkant, je die kwabben eronderuit krijgt Je bh band moet exact recht lopen op dezelfde hoogte als je borsten. Kijk: Tips om de geschikte BH te vinden - Malle - YouTube Ik denk dat jij naar aanleiding van je 'klachten' eerder uitkomt op een 75D of 70 E Heb je misschien een foto van jezelf met een strakke top aan? met je bh eronderaan, van voorkant, achter en zijkant? dan kan ik eens goed voor je kijken
Ik heb net dat filmpje van SuzykeQ gezien maar dat roept bij mij meer vraagtekens op dan dat het helderheid geeft. Als die vrouw een 65 dubbel F heeft dan wil ik niet weten wat "gewone" vrouwen wel niet hebben... Of zijn de Britse cupmaten soms anders en is hun dubbel F onze dubbel D ofzo. Anders hebben we hier vanaf nu allemaal Gs en Hs of nog erger .
Ik heb zelf een 70F of 70FF. Ik ben echt niet mager ofzo, gewoon slank bij mijn bh band ik heb dus de kleinste NL'se omvangsmaat (die overal verkrijgbaar is...er bestaat idd. online vaak wel 65 en heel soms in een goede lingeriezaak, maar die hebben dan bijzondere maten/modellen/merken) en juist omdat ik smal ben, gaat mijn cupmaat automatisch wel omhoog. Je kunt mijn maat qua borstgrootte vergelijken met een 80D. Ik heb alleen 2 omvangsmaten kleiner (smaller dus) en daarom moet de cup 2 maten omhoog Er zijn meer vrouwen dan je denkt met deze maat, alleen weten veel het niet omdat ze er geen verstand van hebben (bedoel ik niet lullig, maar als je je er niet in verdiep weet je het niet)
ik haal altijd mijn bhs bij hunkemoller en ben daar echt heel blij mee ze meten daar altijd netjes op en heb bh van maximizer deze zitten zo onwijs lekker