Het gaat altijd over geld...

Discussie in 'De lounge' gestart door beauty2012, 30 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDonya

SDonya Niet meer actief

Hahaha je zou haast denken dat we dezelfde schoonfamilie hebben:p

2. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Jullie hebben helemaal gelijk..het kost echt veel energie zulke vriendinnen.
    Ik ga de eerst volgende keer in ieder geval proberen om niet mee te praten over dat soort dingen. Lekker mezelf blijven, want ik laat me al veel te veel mee slepen.
    Leuke kleding en mooie spullen kopen oké.. maar je kan er ook in doorslaan.
    Ik neem sowieso al best wat afstand door het bij 1x in de week te laten want zij spreken wel vaker af en vragen mij ook vaak of ik langs wil komen.

3. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Als mensen zo praten gooi ik het altijd over een hele andere boeg. Wij hebben ook vrienden die lichtelijk materialistisch zijn aangelegd. Begrijp me niet verkeerd ik houd ook van mooie spullen. Maar opscheppen etc ben ik zo klaar mee.

Ik zeg altijd expres dingen als:

- Ohhwww zo leuk die kleertjes bij de Hema! Kan mij die merken nou verrekken als de Hema zo leuk is.
    - We sluiten geen tophypotheek. We willen ook graag een keer hypotheekvrij kunnen zijn. Dan maar iets kleiner wonen.
    - Dikke auto? Joh! niks van ons zelf bij, gewoon een leasebak. En dat geldt toch ook voor jullie?
    - Laten we gewoon normaal doen. We weten dat we allemaal knetter hard moeten werken.
    - Geld? hahahahaha euhmm nee. Had ik maar een vak moeten leren ipv een beetje thuis lanterfanten.

Ik steek onszelf vaak ook de gek aan maar eigenlijk steek ik dan de andere opscheppende partij de gek aan. Wel met humor hoor.. maar ik wals er zo overheen. Vaak nemen de gesprekken dan een andere wending of ze dimmen in.

4. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Waarom neem je afstand? Waarom heb je het niet gewoon met ze hierover?

5. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    M'n zusje heeft het ook heel erg.. Ze belde me net op om te vertellen dat ze bij haar nieuwe baan een schaal omhoog gaat.. Uhh ja dus?? Jaaa zegt ze.. Dat betekend dat ik meer loon krijg! Oke.. Fijn dat je me hier voor belt 😁 Ik ga vanmiddag bakkie bij d'r doen dus dan had ze het mij ook gewoon kunnen vertellen haha.

Super blij hoor voor d'r :) ik gun iedereen financieel een zorgeloos leventje maar mij ervoor opbellen terwijl ik je 3 uur later zie?? Mmmm niet nodig 😅

Deel Deze Pagina