Het gaat fantastisch !! vandaag controle zh geweest

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Elena64, 14 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    Ik hang bijna de vlag uit..hahaha ja als het goed is doen we dat morgen voor mijn zoon.. :)

Vandaag voor controle bij de chirurg in het zh geweest....Heb de MRI foto's gezien..brrr...zag er wel spooky uit hoor die hernia... :rolleyes: ...maar hij is supertevreden..mijn ijverige trainingen 3x maals daags mijn rust en lopen hebben hun vruchten afgeworpen...eindelijk...ik hoef niet meer terug !!!!!...en het mooiste aller aller allermooiste was mijn moment vanmiddag..wat heb ik gehuild....ik mocht voor het eerst in maanden mijn eigen lieve kleine prinses weer optillen..... :) :) :) ohhh zo lief ze sloeg gelijk haar armpjes om me heen en ik kreeg een heerlijke natte dikke kus van d'r....echt tranen over mijn wangen..zelfs miranda mijn hulp stond mee te snotteren...(lief he??).....vanaf nu zal ik ook weer meer te zien zijn op het forum heb echt even de tijd genomen voor mezelf om goed te herstellen

2. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    wat goed!!! gefeliciteerd dan maar, en wat ben ik blij voor je dat je je prinsesje weer mocht tillen..... heerlijk die momenten!

3. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Hé dat is nog eens goed nieuws Elena.. gefeliciteerd joh!!
    Kan me voorstellen dat het een emo-moment voor je was.. toen ik je stukje las , dat je eva weer mocht optillen en haar armpjes om je heen sloeg.. moest ook ik een traantje wegpinken!

Heerlijk.... geniet ervan!!

4. miranda72

miranda72 Actief lid

25 mei 2006
    335
    0
    0
    huismoeder
    bodegraven
    dit is echt fantasties nieuws zeg zit met kippevel te lezen
    echt helemaal geweldig dat je je kleine prinses weer mocht op tillen
    en nu lekker gaan genieten

5. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Snif!

Moet ook ff n traantje wegpinken. Ooh wat geweldig dat je je eigen dochter weer tillen kan. Gefeliciteerd Elena! Helemaal super!

6. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    hier ook traantjes, en die zijn er niet omdat duitsland maar niet wil scoren.......

Wat heerlijk meid!! goh, wat heb jij een geduld gehad...petje af hoor!

7. MamaMarleen

MamaMarleen Actief lid

15 mei 2006
    228
    0
    0
    leidster op 'n kdv!
    Noord brabant
    Elena, wat 'n goede berichten zeg!!! Heerlijk dat je Eva weer zelf kunt tillen, dat zal idd wel een emo-moment geweest zijn!
    fijn dat je niet meer terughoeft, wat zul je blij zijn zeg!!! Topnieuws!

8. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    ja meiden echt super gewoon...vanmorgen ook..zeven uur was ons meisje wakker...ik wist niet hoe snel ik uit mijn bed moest springen hahahaha...mijn hubbie moest er wel om lachen..maar snapt het absoluut..heb ook zoveel in te halen...en daar stond ze in haar bedje..armpjes omhoog...mamaaaaa zei ze en gelijk die grote lach van d'r...en hup mama tilde haar uit haar bedje...ga nog niet de trap op en af met haar dat is nog iets te zwaar dus dat doet hubbie nog even..maar gewoon dat ik haarzelf uit haar bedje kon halen...oh zo heerlijk...nou mijn dag is al helemaal goed begonnen hoor...

9. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    lekker meis geniet er maar van hoor

moet voor je meissie ook een zaligheid zijn zich weer lekker met haar mama verenigd voelen door opgetild te worden

maar wees allert he , zorg ook goed voor jezelf :)

10. Niet meer actief

Nou lekker van genieten, maar wees nog steeds wel voorzichtig hè..

Geniet van je meisje!

11. wolkje

wolkje Actief lid

16 mei 2006
    179
    0
    0
    wat heerlijk elena!
    geniet er maar lekker van maar doe idd een beetje voorzichtig he?!
    je hebt nog 17 jaar om van haar te genieten, hihi!

12. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    wat een goed nieuws, ik moest ook ff slikken hoor. Weet nog goed hoe het allemaal is begonnen de elende. Fijn dat het zo goed gaat.
    Blijf idd wel voorzichtig maar knuffel en til die kleine meid van je maar lekker hoor!

Deel Deze Pagina