Bloedverlies door bloeduitstorting bij vruchtzakje

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Lindada, 9 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Hoi meiden,

Al vanaf dat ik 6 weken zwanger was heb ik last van bruin bloedverlies. Afgelopen donderdag heb ik mijn 12 weken echo gehad en daar was een bloeduitstorting op te zien. Eerst dacht hij dat het een tweede vruchtzakje was, maar omdat ik al eerdere echo's gehad heb waar dit niet op te zien was, leek hem dit onwaarschijnlijk. Op zich zit het niet in de weg bij de baby, en de navelstreng gaat gelukkig ook de andere kant op. Toch ben ik er niet heel gerust over, vooral omdat het vrij groot is. Heeft iemand iets vergelijkbaars meegemaakt, of weer er meer van? Ik zou graag jullie reactie willen horen.

Liefs Linda

2. Hoi Lin,
    heb er zelf geen ervaring mee... althans niet dat ik weet, heb gene bloedverlies en donderdag echo, dus je weet het nooit he
    hoe lang is dat bloedverlies aangehouden? en je hebt toch bij de vk hartje gehoord? als dat goed is en de gyn zegt ook dat het goed is, zou ik me er niet teveel druk over maken (makkelijk gezegd hoor, ik zou ook zitten stressen!)
    succes en probeer te genieten!
    Knuffel Rens

3. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    De vk zei vandaag ook dat het geen kwaad kon, dus ik moet me er maar bij neerleggen dan. Niet te veel zorgen maken, dat is niet goed voor de beeb!

He, gefeliciteerd Renske! Je bent op de helft! Al een structurele echo gehad?

4. donderdag heb ik die

5. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    meid maak je niet te veel zorgen. heb bij mijn zoon ook regelmatig bloedverlies gehad, en had met 11 weken een echo met allemaal stolsels in de baarmoeder. daar ben ik ook zo van geschrokken, wat achteraf niet nodig was geweest.

nu heb ik vanaf 6 weken dagelijks bloedverlies. en zie ik ben al bijna op de helft.
    het komt regelmatig voor dat er bloedverlies is, en heel vaak gaat het ook goed
    als ze zeggen dat jeje geenzorgen maken moet, dan moet je dat niet doen.
    als het niet goed was hadden ze dat echt eerlijk gezegd.

6. beagle78

beagle78 Bekend lid

7 feb 2008
    720
    1
    0
    zolang de gyn het niet zorgelijk vind moet je je er gewoon niet druk om maken.

Ik had ook abnormaal veel bloedverlies en op de echo met 8 weken zat mijn baarmoeder ook vol met stolsels. "Niet erg" zei de gyn "maar hou er rekening mee dat dat er nog uit gaat komen"

En dat is ook gebeurd en de tweede echo was ook goed!

Niet druk om maken dus. Goed is goed.

Deel Deze Pagina