Ik heb in een jaar tijd 2 miskramen gehad. Ben nu weer zwanger 5 weken nog niet lang dus.Weet het sinds gistere Maar moet je er nou snel bij zijn met echo enzo omdat ik vaker een miskraam heb gehad. Want ik denk als ik de dokter bel dat hij zegt wacht nog maar even met echo enzo. Maar me moeder zei dat je juist gelijk bij moet zijn. Wie kan mij verder helpen
Ik heb ook een aantal mk's gehad en na de eerste is al afgesproken met de gyn dat ik bij de volgende zwangerschap met 6 weken mocht komen. Op zich lost het niets op om er vroeg bij te zijn met echo. Even cru gezegd, het gaat goed, of niet. Je kunt aan je gyn vragen of je voor een vroege echo mag. Als je met 6 à 7 weken gaat moeten ze als het goed is al een hartje kunnen zien. Veel sterkte met afwachten en ik hoop dat het nu gewoon goed gaat! Suus
gefeliciteerd met je zwangerschap! hopelijk krijg je nu een plakbeeb! ik heb met de gyn. afgesproken dat als ik weer zwanger mag worden dat ik met 7 weken kom voor een echo.
Ik mocht toen van de vk kiezen, vroege echo of niet. Bij de 3e niet meer, maar toen heb ik op eigen houtje afspraak bij gyn gemaakt! Wel alles uitgelegd en was geen probleem!
Ok ik bel morgen even de dokter en die verwijst mij dan door dus vraag ik dat ik volgende week een afspraak mag maken voor de eerste echo. Ik nog heel onzeker ga 5 x in het uur naar de wc om te kijken dat ik geen bloeding ben er zelfs mee gaan slapen. Moet het even van me af zetten.