lichaam gek of ziekenhuis ?

Discussie in 'Miskraam' gestart door liza1991, 15 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liza1991

liza1991 Bekend lid

14 mei 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    Ik heb echt even jullie steun nodig en advies.

Ik zou vandaag 5 weken en 1 dag zijn geweest eergisteren heb ik bloed verloren ... Dus ongeveer 72 uur geleden. Gisteren ochtend nog licht positive test maar niet meer zo duidelijk als dat hij was stuk lichter. Gisteren stolsel verloren s ochtends en lichte buikkrampen. Vannochtend enorme steken en veel bloed .
    In ziekenhuis echo gemaakt en daarop niks te zien wel nog een dik slijmvlies. Hcg waarde ondertussen 3 ???????!!!!

Hoe is dit mogelijk ik ben toch niet gek ik weet 100% zeker dat ik zwanger was. Ik denk dat ik na eergisteren al niet meer echt zwanger was ik voelde het niet meer . Niet misselijk meer geen pijnlijke borsten of opgezette buik.

Sorry voor dit rommelige bericht maar dit is al 3e keer dit jaar . Waar moet ik nu nog posiriviteit uit halen. Wat als ik nog eens zwanger raak .. ik sta nu wel ingeschreven bij de miskramen poli

2. liza1991

liza1991 Bekend lid

14 mei 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    Ik hoop zo dat iemand zich herkent in mijn verhaal , voel me zo rot en onbegrepen

3. liza1991

liza1991 Bekend lid

14 mei 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    niemand?

4. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Ik herken je verhaal niet, maar wil je heel veel sterkte wensen!

5. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Ik herken je verhaal wel. Helaas.
    Ik probeerde meer te gaan focussen op de leuke dingen in het leven, bij mij was dat mijn hond, paard en natuurlijk mijn relatie. Het is broerd. Hoorde ook van mensen dat ik het positieve moest halen uit het feit dat ik al drie keer zwanger was geweest.... Nou daar werd ik echt verdrietig van.

De laatste keer is er ook bij mij niets op de echo meer gezien, daar ging het te snel voor. Positieve test, twee dagen later bloedingen en stolsels.
    Nu is het weer raak en hebben we de eerste echo gehad, met hart actie. De onrust is nog lang niet weg... die zal voorlopig ook wel blijven.

Heel veel sterkte succes en geluk in de toekomst.

6. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Ook ik herken je verhaal wel. Ik heb 2 miskramen gehad ook vroeg in de zwangerschap. Ik ging op een gegeven moment ook twijfelen en me afvragen of het voor ons zó was dat we wel zwanger konden worden, maar niet zouden blijven.
    Als dit een paar keer gebeurd is het logisch dat je gaat twijfelen. Mij heeft het geholpen erover te praten en mijn angsten en onzekerheden te delen met bepaalde mensen.
    Ik hoop dat je snel weer wat positiviteit vindt en dat je snel weer in verwachting bent en blijft. Aan de ene kant zou ik je willen zeggen dat de kans groot is dat het goed komt, zoals bij zovelen hier op het forum, maar ik weet ook dat dat niet altijd helpt.
    Als je het prettig vindt mag je me gerust een PB sturen, om eens lekker gal te spuwen.
    Sterkte meid!

7. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    Geen ervaring met meerdere mk. Wil je wel heeeeel veel sterkte wensen!

Deel Deze Pagina