Isa is in november vorig jaar geboren. We hebben het er dit weekend over gehad. Wanneer willen we eigenlijk weer stoppen met de pil en voorzichtig denken aan een tweede kindje? Nou april/mei ga ik waarschijnlijk stoppen. Dan is mn kleine meid anderhalf ongeveer. Het is wel een raar idee vind ik, want we zijn nog zo met onze meid bezig met allerlei nieuwe dingen. Toch wil ik niet te lang meer wachten. Ik word er zelf namelijk ook niet jonger op. Dus ik wilde het eigenlijk wel graag. Ik was blij dat mijn mannetje er ook zo over dacht. Wanneer gaan jullie denken over een tweede?
Super joh..spannend Wij hebben het er hier ook wel eens over..maar wij willen wachten tot dhani ongeveer 2 a 2 1/2 jaar is.. Maar wie weet denken we er over een paar maandjes anders over
Die is al in de maak haha. Lars was ook anderhalf toen ik zwanger werd. Straks is hij op 2 maanden na net gene 2 jaar als de kleine er is. En ik moet je erelijk zeggen dat ik het heeeeeel heftig vind zwanger zijn met een dreumes. Als ik het opnieuw kon doen zou ik er 2 jaar tussen willen. Maar het kindje is zeer welkom natuurlijk.
Hi hi de tweede loopt hier alweer bijna. Maar de oudste was bij ons precies anderhalf toes isa werd geboren. De zwangerschap vond ik wel zwaarder omdat je niet meer zomaar even kon gaan liggen, maar verder is het één en al genot het kleine leeftijdsverschil. (tenminste hier wel) Kwebbel
Onze oudste is nu anderhalf en we zijn nu al een half jaar bezig om zwanger te worden. Hopelijk lukt het binnenkort, want we willen er liever niet te lang tussen. Maar je kunt het toch niet helemaal plannen hoor...
Me man en ik heb het er al over gehad, en we hebben besloten zodra yassir 1 jaar wordt dat ik dan stop met de anticonceptie.
Alhoewel ik een erg zware zwangerschap heb van mijn eerste en pas op de helft ben, denk ik dat er weinig tijd tussen deze baby en nr. 2 zal zitten als alles lukt. Ik kan niet tegen hormonen in mijn lijf (dat blijkt nu helaas ook weer) en alle vormen van anticonceptie met hormonen zijn dus uitgesloten. Ik denk dat we gewoon niets gaan gebruiken. Wel borstvoeding bovendien raak ik niet gemakkelijk zwanger dus best veel kans dat er wat tijd overheen gaat voor ik weer zwanger raak. En als het snel raak is, ook goed. Ik ben nl. de jongste niet meer (nu 35) vandaar dat het van mij wel snel mag. Het zullen best even tropenjaren worden.
Toen ik zwanger werd van Lars was Jeroen net 1 jaar geworden!In april werd hij 1 en Lars is in Januari geboren...Ja ff rekenen..Pricies in april zwanger geraakt....Nu ben ik in augustus zwanger geraakt...Jeroen was 52 mnd en Lars was 19 mnd.. Nu ben ik dus in mei uitgerekend! En dan gaat Jeroen al weer naar de basisschool, rare gedachte hoor mijn kleine grote man al naar school...En vlak daarna onze kleine Priegel....Alsof het zo gepland is ben ik wel lekker thuis als hij gaat en in de grote vakantie..Ga pas weer werken als hij 2 weken na de grote vakantie weer naar school gaat!
Een 2e ukkie... Hmmm een na denken. Tuurlijk zal ik dat graag willen! Maar wanneer, geen idee. Daar ben ik nog niet zo mee bezig. Ben nog aan het bijkomen van de bevalling van de 1e een goeie 3 en halve week geleden. Hahaha Maar ik denk dat als Lucas eenmaal een jaartje of anderhalf a twee is, dat ik dan toch wel wil proberen om voor de 2e te gaan. Maar dat duurt nog wel even. Eerst genieten van de kleine vent! Greetz Ingrid
Hier zal het nog eventjes duren, m'n vriend wil zeker nog 2 jaar wachten. Maar deze week heeft hij laten vallen, als onze 2de kamer boven volgend jaar af geraakt, dat hij dan mss wel al de stap voor een volgende wil zetten. Dit zal ik niet vergeten hoor en hem nog aan herinneren, want ik kan niet meer wachten tot de tweede op komst is.
Bij ons zit er straks 2 jaar en 9 maanden of zo tussen de twee, nu vind ik dat wel fijn want de oudste kan al een boel zelf en is ook al zindelijk overdag. Je kan hem ook dingen echt uitleggen, maar ik moet zeggen dat ik eerst dacht dat ik ze liever dichter bij elkaar had gehad maar ja je hebt het niet altijd voor het zeggen.
ik wil graag ongeveer als Elyesa een jaar is beginnen proberen voor een 2de mijn man denkt daar anders over hij wil pas als Elyesa een jaar of 3/4 is. maar dat vind ik een te groot leeftijdsverschil maar we zien wel eerst nog genieten van dit wondertje.
Ik had hier ook al een topic over geopend ( en daarvoor Mouschy )Ik zou het liefst volgende zomer weer zwanger zijn, maar ik ga nog een tweejarige opleiding volgen....en dat is toch wel belangrijk voor de toekomst, ach we zien het wel..... xxx
Als het aan mij zou liggen, zou ik, als Tijmen een jaar/anderhalf is, voor een tweede willen gaan. Mijn vriend is nog niet zeker of hij een tweede wil (in ieder geval nu niet ), maar wel weet ik dat hij er ook minstens anderhalf jaar tussen wil hebben, mochten we voor een tweede gaan. Ik zou zo weer tekenen voor een zwangerschap zoals ik hem gehad heb!
Ruby was 15 maanden toen ik zwanger raakte van de tweede, het lijkt me zo leuk om die kleintjes straks samen te zien spelen en doen! Hoewel ik ook net als wat Inky zegt het best heel hefitg vind om zwanger te zijn met een kindje van bijna twee (die heel erg ondernemend is), zou ik het zo weer doen! Bij mij zit er dus echt precies 2 jaar tussen, allebei in december geboren! Mijn meissie is van 15 december en ik ben nu uitgerekend op 16 december, hihi!
Rens was net 1 jaar toen ik zwanger raakte, maar toen waren we al 5 maanden bezig. Achteraf vind ik het wel fijn dat het nog 5 maanden heeft geduurd, anders was de kleine er nu al en Rens kan sinds een paar dagen pas los lopen. Hij is straks 21 maanden als de baby komt en dan kan hij al veel meer dan nu.