Ik heb eens gelezen dat wanneer de echte weeën beginnen de kleine in je buik niet/nauwelijks beweegt. Klopt dit? Want elke keer zit ik nu echt op te letten of ik ze nog voel bewegen bij pijnlijke harde buiken. Maar weet nu niet zeker of die info wel klopt!
ik vraag het me idd ook af... ik heb het mijn betse vriendin gevraagd en zij zei dat haar meiske nog schopte toen ze moest persen... duszz... tja
Hihi dat vroeg ik me ook al af ja.....De hartslag gaat wel omlaag van de beeb.... Maarre mijn beeb ligt wel stil(ler) tijdens de krampen en harde buiken. Wat wij maart-mama's niet willen weten hihihi
Idd, stelletje nieuwsgierige aagjes zijn we Maar dat kan dus wel Anniek? Okey, dan ga ik er maar niet bij voorbaat vanuit dat het geen weeën zijn zolang ik nog bewegingen voel Maar ben benieuwd naar meer ervaringen!
De receptioniste van de verloskundige zei een tijdje geleden tegen me dat haar kleintje ook nog aan het trappelen was tijdens de bevalling. Dus neem aan dat het wel kan
Mijn kleintje is inmiddels bijna vier weken, maar hij had ook bedacht om tijdens de laatste weeën nog lekker te bewegen, wat echt enorm pijnlijk was! Raar gevoel hoor... Maar, alles wat ze altijd zeggen is waar.. al doet het nog zo'n pijn, als je baby op je buik ligt ben je alles weer vergeten!
Ja, mijn dochter was ook niet van plan om stil te liggen tijdens de bevalling (wat mij wel weer een zeker gevoel gaf dat ze er nog wel was!)
Mijn dochter beweegde ook lekker vrolijk door tijdens de weeen. En nu bij harde buiken voel ik de kleine ook gewoon trappelen al is mijn buik even een flinke harde bal. Dus ik zou het wel in de gaten houden. Bij tweeling zwangerschappen worden ze toc hook meestal eerder geboren? Groetjes anna
vraag ik mij eigelijkook echt af.. Mijn oma had mij verteld dat ze dus stilller worden voordat je bevalt, maar toen ik het mn moeder vroeg zei ze dat ze dat niet had of in ieder geval niet op heeft gelet. duss ik denk, misschien is dat gewoon anders per kind. maar ik vraag het mn vk nog wel.. dan horen jullie het volgende keer van me... groetjes
vraag ik mij eigelijkook echt af.. Mijn oma had mij verteld dat ze dus stilller worden voordat je bevalt, maar toen ik het mn moeder vroeg zei ze dat ze dat niet had of in ieder geval niet op heeft gelet. duss ik denk, misschien is dat gewoon anders per kind. maar ik vraag het mn vk nog wel.. dan horen jullie het volgende keer van me... groetjes