dames, kan het zo zijn, dat als je rustig zit en je hand op je onderbuik legt. En je onbewust zo ineens het hartslagje van je baby kan voelen? Of is dit nou echt gewoon onzin, haha..
Denk dat dat eraan ligt hoever je bent? Kan me voorstellen dat je het in het laatste trimester op die manier wel kan voelen maar in het begin echt niet denk ik.
is het niet je eigen hartslag? want ik dacht dat namelijk eerst ook maar bleek mijn eigen hartslag te zijn die van de beeb gaat trouwens veel sneller want tis wel zo nu ik zwanger ben ik mijn eigen hartslag super goed voel zelfs als ik iets in mijn handen heb ofzo voel ik bv helemaal mijn vingers kloppen.
Ik ben nu dikke 36 weken en heb voor t eerst afgelopen week de hartslag van mijn kindje gevoeld. Daarvoor voelde ik gewoon mijn eigen hartslag. Baby hartslag gaat ongeveer 3x sneller dan je eigen hartslag en tot volgens mij 32 weken voel je die niet met je blote hand.
Nou niet 3 x sneller hoor, hihi dat zou niet gezond zijn maar idd wel sneller dan je eigen hartslag. Geen idee vanaf wanneer dat kan!