Hier geen bloedingen meer gehad....afkloppen. Suus, blijf jij ze nog wel houden? Vrijdag de 12 weken echo (ben dan bijna 13 wk, heet het dan 13 wk echo? ) Ik knijp hem best wel, we laten ook combi test doen dus de nekplooi wordt dan opgemeten. En na alles wat we mee hebben gemaakt kan ik er nooit meer relaxed en rustig van uit gaan dat alles wel goed zal zijn, we hebben al zoveel botte pech gehad en aan de slechte kant van kansberekeningen gestaan dat ik blij zal zijn als vrijdag voorbij is! Gek genoeg maak ik me niet meer zo'n zorgen of het kindje nog leeft. Die angst zakt een heel klein beetje af.....
Ja, hier zijn ze nog elke dag. Sterkte vrijdag. Wij hebben geen nekplooi of wat dan ook meer gedaan. We zien het wel. Suus
Hoi, Hier nog iemand die veel miskramen(20*) heeft gehad en nu morgen 31 weken zwanger is door veel medicatie die ik in Nederland niet kreeg en waarvoor ik maandelijks naar het buitenland moest maar het heeft gewerkt want ben nog steeds zwanger en onze kleine groeit als kool en doet het erg goed. Heb wel veel bloedverlies gehad van week 5 t/m 14 van rood tot bruin en ik rommel met mijn bloeddruk nu maar nog even volhouden want met 37 weken wordt hij gehaald als hij er niet voor die tijd is aangezien ik nu al flink voorweeen heb.Morgenochtend weer naar de gyn....het blijft wel spannend hoor. Suus35...hoe gaat het met je ???
Ja goed, maar hier dus ook al weken bloedverlies. De verdunners helpen dan niet echt hè. Hopelijk houdt het weer een keer op. Succes morgen!
Die bloedverdunners maken het bloedverlies echt erger. Ik mocht van 2 injecties dan weer 1-2 dagen naar 1 injectie per dag maar ja dan werd het even minder maar zodra ik weer ging naar 2 injecties begon het weer.Erg vervelend en ook eng.
Nee, het is niet fijn. Maar ja. Bij mij komt het door laagliggende placenta. Die zou omhoog moeten trekken de komende weken. Dat zou fijn zijn!
Hoop dat dat dan snel gebeurd....bij mij kwam het door een hematoom bovenin de baarmoeder.Die werd dichtgedrukt naar mate de baby etc groter werd.Verder lag mijn placenta ook wat laag maar nu is die een stuk hoger dus hoop dat jouw placenta ook snel omhoog zal groeien.
hey meiden! wil jullie toch even sterkte wensen. erg jammer dat je nu tijdens een ''goeie'' zwangerschap toch nog van die vervelende klachten overhoud! hier loopt het eigenlijk op rolletjes. we hebben maandag de 20 weken echo gehad en ons knulletje is helemaal gezond. hopelijk gaat het bij jullie lichamelijk ook snel beter!! *hug*
Hey meiden, Inmiddels zijn er aardig wat meiden die hier meekletsen. Gezellig! en vind vooral de positieve spirit erg fijn. Er wordt al zoveel narigheid besproken op dit forum (begrijp me niet verkeerd, daar kun je ook behoefte aan hebben om over te sparren natuurlijk!). Hier inmiddels ruim 23 wk en eigenlijk gaat het wel goed. Tuurlijk soms moe, last van bekken of andere kleine kwaaltjes maar voel me overall wel ok. Begin nu wel echt te merken dat ik zwanger ben en niet alles meer zomaar kan....reality check dus....wil niet zeggen dat ik vergeet dat ik zwanger ben maar loop mezelf soms wel voorbij en heb dan de volgende dag de resultaten. Nu heb ik even een lijstje gemaakt van alle meiden hier in dit forum die hier meekletsen. Om het ook levendig en overzichtelijk te houden, want kan het soms niet meer volgen en moet alle pagina's langs. Niet handig! Wil je blijven meepraten, vul dan even je gegevens in (als je dat wilt tenminste). Zo kunnen we elkaar de komende maanden volgen en helpen met adviezen en positieve spirits!!! Naam: Uitgerekende datum Kesty: 9 september 2011 Ukkie2: Loki09: Suus35: Isodora: Noukje: Mvl: Mirri: Juul75: Liesben: Mariekek: AnnaB: Nessy: Aankomende mama: Ik hoop dat ik niemand ben vergeten! en hoop dat het met iedereen goed gaat!
Hoi meiden, Gefeliciteerd allemaal met de zwangerschappen die nu wel goed gaan! Ik hoop na 3 miskramen me over een tijdje bij jullie te mogen voegen!
ik zal mijn naam ook even bij het lijstje zetten. hier gaat het met de zwangerschap heel goed, alleen krijg ik steeds meer last van mijn bekken. donderdag krijg ik zon band ter ondersteuning...hopelijk gaat dat helpen! Naam: Uitgerekende datum Kesty: 9 september 2011 Ukkie2: 22 septemeber 2011 Loki09: Suus35: Isodora: Noukje: Mvl: Mirri: Juul75: Liesben: Mariekek: AnnaB: Nessy: Aankomende mama:
Hier gaat het goed, al een paar dagen geen bloedverlies meer. Merk dat de ongerustheid nog wel erg dichtbij is. Hopelijk gaat het over een paar weken beter. Naam: Uitgerekende datum Kesty: 9 september 2011 Ukkie2: 22 septemeber 2011 Loki09: Suus35: 19 september 2011 Isodora: Noukje: Mvl: Mirri: Juul75: Liesben: Mariekek: AnnaB: Nessy: Aankomende mama:
Hier gaat het ook goed. Heb wel last van bekken en mijn liezen, dus loop wat minder makkelijk...Pas op de plaats dus soms....Verder veel met het kamertje bezig etc, maar soms bekruipt me dan toch weer dat ongeruste gevoel...Dat zal wel blijven tot ie er is... Naam: Uitgerekende datum Kesty: 9 september 2011 Ukkie2: 22 septemeber 2011 Loki09: Suus35: 19 september 2011 Isodora: Noukje: Mvl: 28 augustus 2011 Mirri: Juul75: Liesben: Mariekek: AnnaB: Nessy: Aankomende mama:
Even mijn info geupdate Vandaag bij de gyn geweest omdat ik weer pijnlijke harde buiken had maar dat waren dus indalingsweeen want meneer is helemaal ingedaald. Naam: Uitgerekende datum Kesty: 9 september 2011 Ukkie2: 22 septemeber 2011 Loki09: Suus35: 19 september 2011 Isodora: Noukje: Mvl: 28 augustus 2011 Mirri: Juul75: Liesben: Mariekek: AnnaB: Nessy: 13 juli 2011 Aankomende mama:
@Dreamz3: Ik hoop het ook voor je meid! misschien dat je uit dit forum wat moed kan halen. Ik geloofde ook niet dat het ging lukken maar zie hier, vandaag 24 wk zwanger. Ongelooflijk! Heel veel sterkte en geluk gewenst! @Ukkie2, Suus35 en mvl: Ook ik heb die kwaaltjes, de ene dag meer dan de andere dag. Deze week voel ik me niet zo fit, beetje moe, hoofdpijn af en toe en darmen die van slag lijken. Zal wel weer bij trekken. Vandaag 2 keer bloed wezen prikken (korte dagcurve) om suiker in de gaten te houden. Ben benieuwd. Schijn je zo maar te kunnen hebben zonder dat je daar iets van merkt (zwangerschapssuiker bedoel ik). gelukkig vind ik bloedprikken niet erg meer, dat was voor deze zwangerschap wel anders haha. @Nessy: zo de kleine is al ingedaald! Dat voel je dus blijkbaar goed?! Het schiet ook al op voor je he! Herken ook die ongeruste gevoelens wel die jullie soms hebben.....Ik kan het ook ineens hebben...denk ik straks zijn we klaar met het kamertje en gaat het mis...je leest en hoort natuurlijk zoveel verhalen....vreselijke drama's spelen zich zo af....begin je net blij te worden en dan zal je zien....is natuurlijk ook kwestie van zelfbescherming denk ik....wil zo graag onbezorgd genieten maar denk dat dat ons niet is gegeven meiden! probeer het wel steeds hoor, doe alles zoals het hoort, alles voor de kleine in mijn buik en kan niet wachten op de tijd dat het kleintje levensvatbaar is. Van de week zei de docent op zwangerschapsgym dat ze tegenwoordig kindjes van 24/25 wk ook al proberen te redden....Hoop toch echt dat we gewoon de 40 weken in goede gezondheid gaan redden en een gezond klein meisje op de wereld zetten. Is eigenlijk het enige dat telt en daar doe ik ALLES voor! Sinds afgelopen week voel ik de kleine ook ineens veel beter zeg, zelfs mijn vriend kan het nu voelen 's avonds. Zo leuk! Nu blijkt ook wel dat ik haar al weken voelde, alleen waren het toen plopjes (waarvan ik soms twijfelde of het mijn darmen waren maar nu is het steviger... Verders doe ik rustig aan op momenten dat het kan. Met warme weer hou ik ook wel beetje vocht vast maar dat is volgens mij normaal. Beetje dikke voeten en handen, maar niet schrikbarend. Omhoog met de voeten dan dus! Nou meiden, hoop op een leuk rustig weekend voor jullie allemaal!
het gaat hier ook heel goed! de kleine is lekker druk. en hebben vorige week woensdag een pretecho laten maken. ons kleine hummeltje lag er wat vreemd bij haha....met 1 handje tussen de benen en beide voetjes voor het gezichtje haha! ik ben nu bezig met bedenken wat ik precies op de babykamer wil. hebben jullie nog leuke ideeen?