Ervaringen gezocht met buikband en hoge rugpijn.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sterre82, 31 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik heb tijdens mijn 1ste zwangerschap en nu dus weer énorm last van pijn hoog in mijn rug. Tussen mijn schouderbladen waar mijn bh-bandje ongeveer zit aan de rechterkant en mijn ribben aan de rechterkant doen ook onwijs pijn. Ik kan daardoor heel veel dingen niet meer omdat het zo'n pijn doet :( Ik dacht eerst dat het van mijn artrose-werveltje kwam maar na veel googlen lees ik dat het toch wel een probleem is die veel meer vrouwen hebben.
    Ik ben er al mee naar een fysio geweest en loop nu bij de osteopaat.

Nu vroeg ik me af of iemand daar een ondersteunende buikband voor gebruikt heeft of nog gebruikt en wat je daarvan vind? Helpt het?

2. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Ik heb een buikband gehaald van het merk "anita"geloof ik??Ik vond hem behoorlijk prijzig...48euro en na een paar keer aan gehad te hebben toen zat ie nog lekker ging het elastiek onderin helemaal dubbel zitten en krullen....Terwijl ik m nog niet eens gewassen had of iets....Dus GEEN aanrader.....Maar vond het wel best fijn...heb me er alleen nog niet toe kunnen zetten voor een andere te gaan kijken.....Dus succes!!Iig!!

Liefs Sjaantje

3. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Sjaantje: Bedankt voor je antwoord :)

Verder niemand?

4. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    heb zelf geen last van hoge rugpijn, alleen van onderen, heb 1maandje geleden de babybelt gehaald van anita, idd vrij prijzig, en moet zeggen, ik draag het alleen boven mijn slip en/of onder t-shirt/top en het zit super lekker en heb er wel veel steun aan.. maar of zoiets ook helpt tegen de pijn boven in je rug? dat weet ik dus niet..

bij mij is die trouwens niet gaan krullen ofzo..

Deel Deze Pagina