Vervelend zeg, dat je zelf ziek bent geworden. Maar ik wens je veel succes voor vandaag. Ik hoop dat het wat wordt.
hoi ik ben geweest en nog niet veel wijzer geworden helaas. de arts vond dat hij kern gezond was en hij had gewoon krampen wat elke baby heeft. en hij gewoon wat meer. wel moet hij met nutrimigen beginnen en alles van de osteopaat moest gestopt worden. nu ben ik dus nog onzekerder want ze weten t niet en ze zei het gaat over hou dat maar in je hoofd. makkelijk gezegd ja, en nu net spuugt die met een golf z'n fles eruit dat heeft ie nog nooit gedaan. morgen kunnen we de nutrimigen ophalen.wat moet ik nu hier tog mee al die verschillende adviezen? ik ga ma eens de babyfluisteraar bellen haha misschien weet hij t hah. xxx
wat is nutrimigen eigenlijk, geef jij nog bv of niet want anders zou je omneo van nutricia kunnen gebruiken dat is tegen krampjes en tegen spugen ik gebruikte dat ook samen met nutriton( johannesbroodpitmeel en mijn zoon spuugt niet meer en is meer tevreden. succes
Nutramigen is een voeding voor kindjes die erg allergisch zijn. Het is heel licht verteerbaar, dus het zal wat minder krampen geven. Mijn zoon heeft het ook een aantal maanden gebruikt. Niet vergeten je rekeningen op te sturen naar je verzekeraar. Nutramigen is namelijk 20 Euro per 450 gram !
Nou dat schiet dan allemaal niet op. Nu is de reguliere zorg al helemaal geen voorstander van de alternatieve geneeswijze dus ik zou daar in iedr geval wel over nadenken of je dat echt wel laten vallen. Als je de machtiging via sorgente doet regelen voor je voeding dan kan het binnen 4 werkdagen al rond staan als je een bewijs van je arts heb gekregen voor de voeding. Dat gaat veel sneller dan als je er zelf achteraan gaat.
Tel. 030 - 634 62 66 dit is het nummer als je achter de machtiging gaat. zei kunnen je precies uitleggen wat ze willen hebben en hoe het allemaal tewerk gaat. Daan zijn nutramigen was binnen 3 werkdagen rond
alletwee mijn kinderen hebben Nutramigen gehad en daarmee was meteen alles opgelost. Ik kreeg er met 2 dagen al gezelligere kinderen voor terug. Hier hoeft je niets te sturen naar je verzekering. Met mijn briefje van de HA regelde de apotheek de vergoeding met de verzekering. Wel zo makkelijk. Ik zit bij OZ
ik heb vandaag inderdaad al met sorgente gebeld.hopelijk reageerd hij net as jullie kindere er goed op. xxx
Nou daar schiet je ok niks mee op Ik heb Luca voor de krampjes ABC Dophilys van Solgar gegeven. Het werkte bij hem perfect. Ik hoop dat het op die voeding toch wat beter gaat.
Weet je wat het gekke is ,zei net tegen mijn vriend raar maar vandaag heeft kain het eigenlijk super gedaan. Niet te hard roepen hoor . Maar we hebben hem helemaal niets gegeven niet bewust maar totaal door alles vergeten. En nu huilt hij amper afkloppen. Misschien stilte voor de storm dat kan ook....
Als sven krampjes had dan vond hij het lekker om op zijn buik in mijn armen te hangen. Misschien hebje het al gedaan hoor, maar kan helpen. Sven krijste ook heel erg als hij pijn had en dit duurde dan ook een tijdje. Dacht eerst dat hij honger had en gaf hem dan de borst. Oeps toen werd het erger. Die krampjes zijn idd vanzelf heel snel overgegaan. Bij 1,5 maand was het eigenlijk al voorbij. Sterkte en hoop voor je kleintje dat hij er geen last meer van zal hebben. britt
De grap is wel eens, dat als je stopt met alle extra hulpmiddeltjes, dat het automatisch een stuk beter gaat. Je kunt de darmpjes ook overprikkelen met al die middeltjes. Wij hebben vandaag besloten ook met SabSimplex te stoppen en ons maar door de krampjes heen te worstelen. Tot op heden is het stil...
Ja ind het is tot nu toe nog steeds stil bij ons mannetje maar wil niet te hard roepen want misschien is het stilte voor de storm. xxx
Hier nog steeds een tevreden kindje ,jeetje wat een heerlijk gevoel is dat. Je kan echt veel meer , ook zelf word je humeur er ook beter van en wat kun je genieten van je ventje. Ik hoop echt dat het zo blijft, ik heb ook nog geen lactulose gegeven vond hem nog zo klein daarvoor. En hij poept ineens elke dag en nu ook veel dunner.Dus ook geen extra water gegeven. xxx