Wat is nou echt een fijne manier om al die knipjes, elastiekjes, haarbanden... op te ruimen? Met 3 meiden ligt er aardig wat. Ik had zo'n minikastje met 4 bakjes op ee wastafel maar die is rijp voor de container. En een nieuwe badkamer nu dus wil het het liefst uit zicht hebben
Ik heb 1 blikje voor elastiekjes en 1 blikje voor clipjes. Van de zeeman met bambi. Voordeel ze stapelen en passen in een curver mandje van de action. In het zelfde mandje zit ook de hairspray, haarborstel, tandenborstel, tandpasta en pak billendoekjes.
Hier zit alles in een la in de woonkamer (en dan in bakjes). Borstel en antiklitspray ed zitten daar ook bij.
Borstel, antiklitspray staat in de badkamer. Alle haar elastieken, frutsels, knipjes, haarbanden en weet ik het wat ze allemaal nog meer hebben bewaren ze in een bak (of meerdere bakjes/doosjes) op hun kamer.
Mijn oudste dochter heeft een eigen la in de wastafelonderkast. Daarin heeft ze een bakje met elastiekjes en speldjes en haarbanden en scrunchies legt ze er naast. Zij doet haar haar in de badkamer nadat ze ontbeten heeft. Voor de jongste heb ik een vakje in de keukenla voor haar speldjes en elastiekjes en kam, omdat ik haar haar altijd doe als ze aan het ontbijten is.
Ik heb een grote reis etui met alleen haarspullen. Staat beneden, daar doe ik haar haar ook. Kleinste ligt uit te buiken dan in de box op een voedingskussen en zij kijkt tv, anders krijg je niks voor elkaar met die beweegkriebels van dr.
Ik heb een grote mand. Daar in zitten van 4 bakjes van de Chinees. 1 met elastiekjes 1 met haarbanden 1 met klipjes 1 met scruncies of hoe je het ook schrijft. Verder zitten de borstels, haarspray etc los in de mand. De mand staat beneden in de voorraadkast.
Ik heb een koekblikje in de keukenlade. Omdat we de gaten altijd beneden doen. In die lade ligt ook de borstel
De oudste heeft een kettingstandaard van Xenos, daaraan hangen al haar haarbanden, scrunchies en haarelastieken met grote strikken. Deze, maar dan in het oudroze Van het bakje hieronder heeft ze er twee, een voor alle haarelastieken en een voor alle clipjes. Beide staan gewoon op haar kamer in een open kast. De jongste heeft een houten bakje met deksel, met daarin haar haarspulletjes. Dat wordt vanzelf meer en dan ga ik voor dezelfde oplossing als haar zus
Onze badkamer is beneden, dus de badkamer blijft ook de haren-doen-plek Helaas zijn de laden van de wastafel niet erg diep dus bakjes in een mand werkt niet. En de kast er naast zit ook al vol, daar liggen de doeken etc
Voor het kleine spul zoals elastiekjes en clipjes staat hier een verticale ''organizer''. Neemt tenminste niet zoveel ruimte in. Ff kijken bij Action of Xenos oid. Voor groter spul is er geen beginnen aan lijkt wel
Ik heb een doos met allerlei vakjes voor de elastiekjes en clipjes De scrunchies heb ik in een toilettasje net als de antiklitspray Haarbanden heeft ze op haar kamer in een la
Dochter gebruikt hier enkel stiekjes. Ik heb een pringles koker beplakt met goud glitterpapier, en transparant plakfolie erover en daar schuift ze de stiekjes om. Speldjes e.d. zouden erin kunnen. Het neemt niet veel plek in.
Ik heb hier een bakje voor de scrunchies/elastieken/haarbandjes. Daarnaast een haarspeldjesbord voor alle haarspeldjes.
Wij hadden vroeger een soort koektrommel en daar zat vanalles in. Die stond beneden. Ik denk dat het toch fijn is om het gewoon op één hoop te gooien. Tenminste, dat vind ik.
Ik hen een bak waar normaal schroeven enzo in gaan, bij de action gekocht. Kan alles in ook haar haar krijt enzo. Alles mooi gesorteerd