Het was aardig laat geworden heb jullie lieve reactie's wel gelezen maar had geen fut meer om te antwoorden. Maar er is een wonder gebeurd mijn kleine pinda leeft nog. Mijn bloedwaardes zijn helemaal goed en mijn baarmoedermond is nog helemaal dicht. IK had me zo voorbereid dat ik een miskraam zou krijgen en als je dan een springend beebje ziet wat een magisch gevoel is dat dan. Van huilen van verdriet schiet je in huilen naar blijdschap. Maar ja de dokter zegt wel dat er nog een kans is op een miskraam, Moet vandaag de gyn bellen en morgen weer een aafspraak maken voor een echo. Dus is nog wel heel spannend. Alleen met mijn ochtend plas nog bloed verloren en toen ik net naar de wc ging geen bloed meer. Dus duimen dat beebje vast blijft plakken. Nogmaals dank jullie voor die super lieve reactie,s.
Jeetje lillybit, wat een spanning en onzekerheid!onden ze ook niks zeggen of er misschien bloed langs de placenta zat, of dat er een wondje aan de baarmoedermond zat? Sterkte met alles, ik duim voor je!
Wat fijn dat beebje is blijven plakken!! Misschien geruststellend: ik heb hetzelfde gehad, nooit een oorzaak kunnen vinden en mijn dochter loopt inmiddels al weer 16 maanden rond
zulk goed nieuws had ik niet verwacht/.. Maakt het nieuws gewoon extra goed Wat vreselijk fijn voor jullie!
Pfffffoei, wat zul jij inderdaad gehuild hebben zeg. Zoveel emoties die elkaar opvolgen. Hoop dat je morgen weer een goede echo mag hebben en geen bloedverlies meer! Liefs, Kweenie
Hallo Dames, Alles is gelukkig goed ook bij de 2e echo Waardoor ik zo erg bloed verloor weten ze niet. Het kan een gesprongen vaatje zijn zeiden ze. Alleen jammer dat je bij ieder dingentje wat ik nu voel alarmbellen af gaan, waardoor ik de hele dag wel denk, voel ik wat". Ben de hele tijd aan het vegen met wc papier om te kijken of er wat op zit. Hoop dat het vertrouwen dat het goed is snel heb. Maar ja zo zie je maar het hoeft dus niet altijd verkeerd te gaan Dikke knuffels