Boobs

Discussion in 'Zwanger worden' started by kreeftje1984, Nov 22, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

Jul 19, 2006
    2,510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Hallo meiden,

Naar een tijdje offline te zijn geweest ben ik er weer! :D

Ik heb al eens eerder mijn probleem laten vallen, ik heb namelijk al een tijd last van mijn borsten en er komt ook vocht uit mijn tepels (melk achtig vocht) zou dit nu zo blijven? want zwanger ben ik naar mijn weten niet heb afgelopen maanden aardig wat testen gehad :( en ik heb steeds zo'n onregelmatige cyclus en soms blijft de ongi zelfs weg.

Mijn tepels blijven maar lekken en er komt ook steeds meer uit soms spuit het er zelfs uit :confused: :confused:

Ik wil ook niet steeds naar dokter lopen...iemand hier ervaring?

2. Bella3

Bella3 Lid

Oct 24, 2006
    32
    0
    0
    meppel
    Hoi,

Ik heb hier ook last van gehad, deze maand is het gelukkig minder, had enorm zere borsten en er kwam ook melkachtig vocht uit, maar ik werd wel gewoon ongesteld, ik had mijn vraag aan een deskunige gevraagd, het zou kunnen zijn dat je lichaam teveel prolactine aanmaakt, en dat zou een eventuele zwangerschap in de weg kunnen staan, ik ga zelf hiermee nog naar de dokter, maar wilde even een cyclus afwachten, deze ronde heb ik opeens nergens last van, geen zere borsten etc..
    maar in jouw geval, als je ongi zelfs wegblijft zou ik toch langs de HA gaan, mijn cyclus is netjes om de 28 dagen.

groeten Bella

Share This Page