Goedemorgen, Vanochtend zag ik ook dat ik donkere kringen op mijn borsten had, dus toch maar weer een test gedaan. Dit keer de digitale test van cb. Deze zei...zwanger! Ondertussen heb ik nog steeds buikpijn en vind ik daardoor lopen zelfs niet fijn....echt zin dus om zometeen te gaan werken. Ik zit nu in dubio. Vandaag de huisarts bellen vind ik nogal vroeg met drie dagen overtijd, maar ondertussen heb ik zoveel buikpijn Wat denken jullie? Groetjes van HJM
eerst digitale cb die zwanger zegt en uur later de duivels? dat is wel raar... Zou even afwachten wat het bloeden doet en later of morgen er nog een test tegen aan doen
he ja wat vaag.... eerst posi test en nu de duivels? Nou sterkte en ik hoop dat je later wel posi test
@Me2, ondanks de positieve testen, het feit dat ik niet ongesteld geworden ben, en dat ik wel degelijk zwangerschapskwaaltjes heb, zal ik pas echt blij zijn denk ik op het moment ik de echo achter de rug heb, en daarbij een kloppend hartje heb gezien... enne die kinderkamer, die komt wel tegen de tijd dat ik een maand of 5-6 ben eerder niet.... ja Mili, en net voor de mm molen, we moeten aankomende woensdag naar het umc utrecht voor de uitslagen en behandelmethode, maar deze blijkt gelukkig op de valreep niet meer nodig te zijn... @hjm, ik vindt het heel vreemd dat zelfs die digi cb zwanger zegt maar er zijn dan maar 2 uitkomsten....of je bent idd zwanger en krijgt evengoed je menstruatie (heb ik bij beide zwangerschappen gehad, en ik twijfel nu of ik niet al langer zwanger ben) of je hebt een bevrucht eitje gehad die nu wordt afgestoten door je lichaam waardoor je dus wel positief test maar wat niet tot zwangerschap mag resulteren... hoe het ook zij, in beide gevallen kan de ha niets voor je doen, behalve dat ze bloed bij je kan laten afnemen en kijken hoe hoog je hcg is, en dit na een week weer herhalen met eventueel een echo... laten we hopen dat het gewoon het eerste is meid, je zal echt de 1e niet zijn hoor, als je nu al verschillende positieve testen hebt....ook tijdens het begin van een zwangerschap kan je alsnog wat bloed verliezen dus ga niet gelijk van het ergste uit, maar houd het wel in je achterhoofd... heel veel succes en sterkte met afwachten... liefs smoekie
Hoi HJM, Heb alle reacties gelezen en ben wel erg benieuwd geworden of je nu wel of niet zwanger bent. Als ik hetzelfde zou meemaken zou ik gewoon de huisarts bellen en vragen wat het kan betekenen. Ik zou denk ik ook echt denken dat ik zwanger ben, zo naief ben ik wel . Succes en hoop voor je dat je zwanger bent. Kusjes Melis
Hoi allemaal, Bedankt voor jullie reacties. Ik denk dat de ongesteldheid door gaat zetten. Ik zie het in de loop van het weekend wel. Best jammer, want ik had vanochtend juist een digitale test gedaan, zodat ik niet zelf een verkeerde interpretatie aan een test kon geven (licht positief of iets dergelijks). Maandag ga ik even langs de ha (had ik gebeld toen ik nog vrolijk was over de positieve test), maar zij kan er natuurlijk verder ook niets meer aan doen. Liefs van HJM
Hoi hjm, Het kan zijn dat het ergens anders staat maar, en wat is het nou ben je nu wel of niet zwanger zijn de duivels doorgaan zetten ?
ik weet het nog niet, ik denk nog steeds dat de duivels door gaan zetten, heb al twee keer donker slijm gehad toen ik naar de wc ging. nog even afwachten dus, maar mijn gevoel zegt dat het gewoon duivels zijn.
Hoi, Ik heb het al gemeld bij het forum 'net gestopt met de pil'. Maar ik zet hier nog even hoe het is afgelopen om dit forum af te sluiten. Vanochtend bij de dokter geweest , volgende keer beter.
Dankje meiden, Ik hoop dat ik er snel weer bovenop ben en weer met frisse moed kan beginnen. De komende tijd doe ik even rustig aan. Ook al was het nog maar zo pril, ben erg veel bloed verloren.