klachten vanaf week 11

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Marie26, 17 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marie26

    Marie26 Fanatiek lid

    13 nov 2006
    1.004
    0
    0
    Sinds een paar dagen heb ik last van krampjes/ steekjes in mijn buik (ben morgen 12 weken zwanger). Wie had dit ook?
    (kan het komen door het groeien van de baarmoeder of zo?)
    Afgelopen vrijdag heb ik een beetje bloedverlies gehad, maar dat was waarschijnlijk omdat ik die dag heel veel had gedaan en een adertje was gesprongen. Ik was alweer helemaal bang dat het mis zou gaan.
    Ik ben mezelf namelijk nog steeds ongerust aan het maken met vlagen.
    Alles wat ik voel en nieuw is, vind ik zo spannend.
    Maar, zijn deze klachten herkenbaar bij jullie?




    Groetjes Marie
     
  2. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.742
    6.923
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hi,

    Ik heb ze ook, die krampjes en steekjes, een soort pijnscheuten onderin, die vaak doortrekken naar mijn vagina. Echt geen fijn gevoel! Ik had het de verloskundige verteld en die zei dat het bandenpijn was, komt inderdaad door het groeien van je baarmoeder. De ene keer heb ik er meer last van dan anders, gister en vandaag niet, en dan ga ik me ook weer druk maken... want groeit mijn baarmoeder dan nog wel zoals het zou moeten?

    Over dat bloedverlies, ik heb het 2x gehad na een moeilijke stoelgang waarbij ik uiteindelijk ben gaan persen... doe ik dus ook niet meer. Dan maar een kwartier op de wc. ;)

    Liefs,
    Snoopy
     
  3. Kimmies

    Kimmies Actief lid

    9 mrt 2007
    205
    0
    0
    Hallo,
    ik heb het ook in het begin niet gehad, bij mij is het ook sinds kort. Vanmorgen nog. Even zenuwachtig, maar hetrok wel weer weg.
    Dus ik dacht al wel dat het erbij hoorde!
     
  4. Balou

    Balou Fanatiek lid

    27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Dit heb ik ook weleens, dan denk ik zal het mis gaan? Het zal toch wel met de groei te maken hebben.
     

Deel Deze Pagina