hoi hoi heb net vanmorgen mijn urine laten controleren bij de dokter heb er nog geen uitslag van maar wat controleren ze precies liefs mij
dat ik vaak duizelig ben en gister was ik misselijk de duizeligheid komt met de warmte en weinig zuurstof echt op gang heb wel lage bloeddruk maar een keer je urine laten controleren kon geen kwaad dacht ik dus ik hoor het wel liefsmij
Ik denk dat ze dan controleren op de aanwezigheid van bepaalde suikers of zo, om te kijken of je geen dreigende zwangerschapssuiker of zwangerschapsvergiftiging hebt. Sterkte met de duizeligheid en misselijkheid! Groetjes, Wendy
Ze controleren inderdaad op suiker (ivm suikerziekte) en of er geen eiwitten in je urine zitten. Dat laatste kan wijzen op zwangerschapsvergiftiging.
hoi hoi ze hebben inderdaad wat kunnen vinden maar ze gaan het een nachtje in de stoof doen of zo morgen kan ik weer bellen en dan weten ze precies wat het is wat voorn infectie of zo wat zou dat kunnen zijn ? liefs mij
hoi hoi er was niets aan de hand te weinig om iets vast te stellen ben ik weer gerustgesteld liefs mij